Przetargi.pl
Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 400 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia; c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby te muszą posiadać kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.), a w szczególności: - dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 (zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 4 SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 15. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Oświadczenie Wykonawcy 1 - wg wzoru załącznika nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy 2 - wg wzoru załącznika nr 4. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków; 6. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie.. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. Wykaz wykonanych robót (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonywaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru załącznika nr 5. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru załącznika nr 6. 9. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr nr 7. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Budowlanego ważnym na dzień otwarcia ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy -wg wzoru załącznika nr 2. 13. Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1. 14. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach