Przetargi.pl
Remont (modernizacja) Działu Farmacji Szpitalnej Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji

Śląskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8545131
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacji
    ul. Zdrojowa 6 6
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033 8545131
    REGON: 07238892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) Działu Farmacji Szpitalnej Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)roboty remontowe, w szczególności obejmują: a)podłogi - Wymiana istniejących podłóg poprzez demontaż okładziny z paneli podłogowych, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie masą samopoziomującą ułożenie wykładziny PCV przemysłowej heterogenicznej wg technologii przyjętej w przedmiarze robót, b)ściany działowe - demontaż istniejących ścianek działowych ceglanych. Montaż ścianek działowych w technologii suchej zabudowy z płyt gipsowokartonowych na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną. Demontaż fragmentu ścianek działowych nie wpływa na konstrukcję budynku, c)wykończenie ścian i stropów - uzupełnienie ubytków tynków cementowowapiennych, wykonanie gładzi gipsowych - jednowarstwowych; na ścianach i sufitach powłoki malarskie lateksowe; okładzina z płytek ceramicznych w pomieszczeniu socjalnym, d)stolarka okienna i drzwiowa - dostawa i montaż nawiewników okiennych typu EMM 707, stolarka drzwiowa do wymiany na nową (skrzydła drzwiowe płytowe) wg technologii przyjętej w przedmiarze robót, e)instalacja oświetleniowa i elektryczna - przeróbka instalacji z uwzględnieniem nowej lokalizacji urządzeń wg technologii przyjętej w przedmiarze robót, f)instalacja c.o. - wymiana grzejników na higieniczne wraz z przeróbką instalacji na podtynkową, g)instalacja teleinformatyczna - przeróbka instalacji z uwzględnieniem nowej lokalizacji urządzeń, h)instalacja wod-kan - przeróbka instalacji w pomieszczeniu socjalnym 1/6 wg technologii przyjętej w przedmiarze robót 2)wykonanie instalacji wentylacyjnej zgodnie z projektem 3)szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do siwz i umowy), przedmiarach robót (załączniki nr 2 do siwz i umowy), 4)Dokumentacja projektowa w wersji papierowej udostępniona jest do wglądu u Zamawiającego w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji, 43-450 Ustroń, ul. Zdrojowa 6, pokój nr 503, w godzinach od 8.00 do 13.00, 5)wszystkie wymienione z nazw artykuły, urządzenia itp. należy rozumieć jako wskazanie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, łącznie wymaga się: a)złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających proponowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia, b)złożenia w ofercie pisemnego uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej, bezwarunkowo potwierdzającego równoważność materiałów lub urządzeń do materiałów lub urządzeń wskazanych w tej dokumentacji, opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu (nierównoważności) zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty, c)w przypadku, gdy zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca, 6)Wykonawca winien wycenić wszystkie pozycje ujęte w dokumentacji technicznej na podstawie otrzymanych przedmiarów robót, pozycje pominięte w wycenie nie będą podlegały rozliczeniu, oraz będą podstawą do odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7)w przypadku gdy do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarze robót, nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych, zaniechanych lub odmiennych, czyli robót nieprzewidzianych, a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, rozpoczęcie tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i samego Zamawiającego. Roboty te będą potwierdzone także wpisem do dziennika budowy. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót zamiennych, zaniechanych lub odmiennych, gdyż nie zostaną one uwzględnione w rozliczeniu finansowym, 8)Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zaniechane, zamienne lub odmienne, wg cen jednostkowych określonych w kosztorysach szczegółowych, nie wyższych, niż podane w złożonej ofercie, 9)bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w przypadku wystąpienia robót zamiennych, zaniechanych lub odmiennych, ale nie więcej niż do 20% całkowitej wartości zamówienia, 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części prac objętych zamówieniem, jeżeli zajdzie taka potrzeba. W przypadku rezygnacji z danego zakresu prac cena ofertowa zostanie pomniejszona o koszt tego zakresu, 12)przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót, 13)prace będą realizowane na czynnym obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452535000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr-ustron.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną