Przetargi.pl
Remont (modernizacja) dróg osiedlowych, zlokalizowanych na działkach nr: 526/1; 526/6; 526/7 oraz 544/3 w Ośnie Lubuskim

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) dróg osiedlowych, zlokalizowanych na działkach nr: 526/1; 526/6; 526/7 oraz 544/3 w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont (modernizacja) dróg osiedlowych, zlokalizowanych na działkach nr: 526/1; 526/6; 526/7 oraz 544/3 w Ośnie Lubuskim obejmuje: 1) przebudowę wraz z rozbudową drogi wewnętrznej o nawierzchni betonowej położonej na działce nr 526/1 i 526/7 w Ośnie Lubuskim. Zakres robót budowlanych obejmuje odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni wraz ze zjazdem na jezdnię w ciągu ul. Kościuszki; przebudowę fragmentu istniejącego chodnika; wykonanie elementów ulic oraz przebudowę nawierzchni miejsc postojowych. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik nr 12 SIWZ oraz specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 10 SIWZ. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 14 SIWZ. 2) przebudowę i modernizację drogi o nawierzchni asfaltowo-betonowej położonej na działce nr 544/3 w Ośnie Lubuskim. Zakres robót budowlanych obejmuje odtworzenie nawierzchni bitumicznej na jezdni; wykonanie elementów ulic; przebudowę nawierzchni zjazdów na drogi wewnętrzne; przebudowę ciągów pieszych; wykonanie połączenia remontowanej nawierzchni z istniejącą w obrębie istniejących garaży i parkingu; wykonanie dodatkowych wpustów ulicznych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik nr 13 SIWZ oraz specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 SIWZ. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 15 SIWZ. 3) remont chodnika osiedlowego na działce nr 526/7 Zakres robót budowlanych obejmuje rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika; mechaniczne korytowanie chodnika; rozebranie starych i montaż nowych obrzeży betonowych; wykonanie podbudowy chodnika; wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik nr 12 SIWZ oraz specyfikacją techniczna stanowiąca załącznik nr 10 SIWZ. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 16 SIWZ. 4) remont drogi osiedlowej na działce 526/6. Zakres robót budowlanych obejmuje mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni betonowej na jezdni; wzmocnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową; wykonanie nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Roboty należy wykonać w oparciu o specyfikację techniczną (załacznik nr 10). Przedmiar robót stanowi załącznik nr 17 SIWZ. Szkic sytuacyjny stanowi załącznik nr 18 SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach