Przetargi.pl
Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7)

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7)
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót budowlanych obejmuje remont (modernizację) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7). Orientacyjne parametry budynku:  budynek główny dwukondygnacyjny o wymiarach ok. 17,3m x 5,6m, wys. pomieszczeń przyziemia ok. 2,2m, wys. pomieszczeń parteru ok. 2,7m.  skrzydło budynku z tarasem: jednokondygnacyjne o wymiarach ok. 5 x 5m o wysokości pomieszczeń pod tarasem ok. 2,2m. Zakres modernizacji (remontu):  docieplenie elewacji i stropodachu,  remont tarasów, schodów zewnętrznych, chodników,  wymianę stolarki otworowej zewnętrznej i wewnętrznej,  remont pomieszczeń przyziemia z odtworzeniem sanitariatów,  remont pomieszczeń szatni,  remont pomieszczenia gospodarczego,  remont pomieszczeń usługowo-handlowych i sanitariatów na parterze, Roboty budowlane obejmować będą:  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na stolarkę z PCV, ze zmianą lokalizacji i wielkości otworów,  wymianę stolarki drzwiowej ze zmianą lokalizacji i wielkości otworów,  rozbiórkę ścianek działowych murowanych z cegły i w lekkiej zabudowie szkieletowej,  wykonanie ścianek działowych murowanych z płytek z betonu komórkowego,  skucie i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów (nowe tynki cem.-wap. kat. III w zakresie całego przyziemia, uzupełnienie tynków cem.-wap. i gładzie gipsowe na parterze), wykonanie zabudów ciągów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach, udrożnienie przewodów kominowych, wentylacyjnych,  wykonanie wymalowań farbami zmywalnymi lateksowymi i okładzin ściennych z płytek ceramicznych w sanitariatach do wys. 2,0m (parter), pełnej wysokości (przyziemie), przy przyborach sanitarnych do wys. 1,6m i szer. 0,5m od krawędzi przyboru (fartuchy), w pom. bufetu do wys. 2,0m,  wykonanie posadzek z płytek ceramicznych,  wykonanie wydzieleń sanitariatów, natrysków ze ścianek systemowych HPL,  wykonanie nowej instalacji wod.-kan. i elektrycznej, ogrzewania elektrycznego wraz z „białym montażem”, odgromowej,  likwidację progów w drzwiach,  montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w sanitariatach,  wykonanie docieplenia i pokrycia stropodachu,  docieplenie, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i warstw posadzkowych tarasu,  docieplenie ścian zewnętrznych,  wymianie orynnowania, balustrad tarasowych,  wykonanie posadzek w podcieniach, opasek odbojowych, chodników przy budynku.  Orientacyjne parametry budynku:  budynek główny dwukondygnacyjny o wymiarach ok. 17,3m x 5,6m, wys. pomieszczeń przyziemia ok. 2,2m, wys. pomieszczeń parteru ok. 2,7m.  skrzydło budynku z tarasem: jednokondygnacyjne o wymiarach ok. 5 x 5m o wysokości pomieszczeń pod tarasem ok. 2,2m. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach