Przetargi.pl
Remont mieszkania w budynku Kąpie 24

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mieszkania w budynku Kąpie 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lokalu mieszkalnego znajdującego się na parterze budynku położonego w m. Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn. Powierzchnia użytkowa mieszkania wynosi 87,63m2. Zakres robót obejmuje: - demontaż podłóg drewnianych w pokojach, kuchni i korytarzu, wykonanie posadzki betonowej wraz z izolacją, montaż paneli podłogowych, okładzin z płytek ceramicznych, - demontaż istniejących okładzin ściennych (oprócz łazienki) oraz pawlaczy, naprawa tynków, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie farbami akrylowymi, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w kuchni do wysokości 1,5m, - zmiana układu pomieszczeń - wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy, wykonanie lub zamurowanie otworów drzwiowych, - wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne i wewnętrzne), - wymiana przyborów sanitarnych w łazience, przeróbka podejść do ustępu, - wymiana kotła c.o. (kocioł zgazowujący drewno), montaż dodatkowych grzejników płytowych w korytarzu i łazience, - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej (przewody i osprzęt) wraz z zabudową tablicy rozdzielczej, - wykonanie wejścia do piwnicy z zewnątrz budynku (powiększenie otworu na drzwi, wykonie schodów betonowych z zadaszeniem konstrukcji drewnianej), 2) Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. 3) Miejsce wykonywania robót: Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn, dz. nr 3242/1 obr. ewidencyjny Obórznia, Powiat Żnin, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Mieszkanie przeznaczone do remontu jest pustostanem. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym tzn. o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) W przypadku nie złożenia przez Wykonawców któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierających błędy, Zamawiający, zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy wzywa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), b) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg zał. nr 3 do SIWZ- przedmiaru robót), c) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca musi dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływwem terminu składania ofert], - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy [na formularzu ofertowym]; d) w celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi dostarczyć: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z remontem lub budową budynku o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika 2 do SIWZ; e) w celu potwierdzenia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi dostarczyć: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli oferent przedstawi dokumenty potwierdzające obroty firmy za ostatni rok obrotowy nie mniejsze niż 400.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach