Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
- Data zamieszczenia: 2018-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
ul. Tunelowa 2
41600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
REGON: 24327193700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkań socjalnych nr 1, 2, 3 i 10 w budynku przy ul. Sienkiewicza 4 w Świętochłowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mieszkań socjalnych nr 1, 2, 3 i 10 w budynku przy ul. Sienkiewicza 4 w Świętochłowicach. 2. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiary robót – załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: a) na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową – 60 miesięcy; b) na dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; c) na wykonane roboty budowlane minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z pkt XVI SIWZ). 4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych polegające na wymianie płyt gipsowo - kartonowych; wymianie/naprawie stolarki okiennej i drzwiowej, montażu urządzeń sanitarnych, wymianie/naprawie instalacji wod. – kan.; wymianie/naprawie podłóg, naprawie i malowaniu ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związanych z instalacją elektryczną i gazową oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
Dodano: 2024-07-25 - Remont Kapliczki w Białej Wielkiej
Dodano: 2024-07-25 - Prace konserwatorskie w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Żywcu
Dodano: 2024-07-24 - BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (MP26) oraz remont pozostałych pomieszczeń w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
Dodano: 2024-07-24 - Naprawa uszczelnień poszycia dachu z płyt poliwęglanowych zastosowanych jako zadaszenie trybun Stadionu Śląskiego wraz z pracami towarzyszącymi.
Dodano: 2024-07-23 - "Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica" - 2 części
Dodano: 2024-07-23 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16