Przetargi.pl
Remont mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zamch

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 23413 Obsza, Obsza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6891002 wew. 41
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    Obsza 36
    23413 Obsza, woj. lubelskie
    tel. 84 6891002 wew. 41
    REGON: 95018001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zamch
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie polega na remoncie istniejącego reaktora wielofunkcyjnego nr 1 pracującego na oczyszczalni ścieków od 2005r. Wielofunkcyjny reaktor osadu czynnego (parametry technologiczne w załączniku) jest zblokowanym obiektem żelbetowym o średnicy wewnętrznej 15,00m i głębokości 5,00 m, wyniesionym 3,50m ponad powierzchnię terenu. W skład reaktora wchodzi komora rozdzielcza oraz dwa ciągi komór oczyszczania, które składają się ze zbiorników ciśnieniowych i bezciśnieniowych (otwartych). Na płycie górnej reaktora zlokalizowany jest budynek stacji dmuchaw wraz z rozdzielnią technologiczną sterującą pracą urządzeń reaktora. W skład całego zamierzenia budowlanego wchodzą następujące obiekty i instalacje: 1) budynek stacji dmuchaw (remontowany) - wymiana i remont urządzeń technologicznych, 2) komory reaktora nr 1 (remontowane) – wymiana i remont armatury i urządzeń, 3) komory reaktora nr 1 (remontowane) - reparacja uszkodzeń betonu, izolacje chemoodporne, 4) podłączenie kabla elektrycznego sterowniczego światłowodowego - komunikacja pomiędzy reaktorami nr 1 i nr 2, 5) budynek stacji dmuchaw – wymiana rozdzielni technologicznej reaktora R1, 6) reaktor, instalacja AKPiA – wymiana sond tlenowych oraz sond pomiaru poziomu, 7) wpięcie rozdzielni technologicznej do systemu AKPiA oczyszczalni wraz z systemem uruchomieniowym pracy naprzemiennej reaktorów 8) rozruch mechaniczny i technologiczny nowego układu technologicznego. Roboty budowlano-montażowe należy wykonywać w następującej kolejności: Etap I (realizacja do 29.12.2017r.) A. Komory napowietrzania - demontaż części urządzeń technologicznych kolidujących z robotami budowlanymi (ruszty napowietrzające), B. Komory reaktora - , wykonanie usunięcia osadu z dna reaktora, mycie i czyszczenie hydrościenne ścian oraz dna reaktora, C. Komory reaktora – demontaż zużytej armatury (zasuwy nożowe), wymiana na nowe, wymiana mocowania rurociągów, demontaż i montaż piaskownika wraz z podłączeniem, D. Komory reaktora – wykonanie tynków reparacyjnych, E. Komory reaktora – wykonanie gruntowanie ścian, wykonanie izolacji chemoodpornej szlamem ścian wewnętrznych reaktora, F. Demontaż balustrad reaktora, pokryw rewizyjnych, wykonanie piaskowania oraz zabezpieczenie farbami chemoodpornymi i ponowny montaż, G. Wymiana pokrycia komory rozdziału z bali drewnianych na podesty z tworzyw sztucznych wraz z obramowaniem ze stali nierdzewnej, H. Montaż rusztów napowietrzających z napowietrzaczami rurowymi drobnopęcherzykowymi, I. Wymiana wentylatora w stacji dmuchaw, J. Budynek stacji dmuchaw – remont dmuchaw powietrza, wymiana uszkodzonych zaworów elektrycznych, Etap II (realizacja do 30.03.2018r.) A. Demontaż rozdzielni technologicznej i montaż nowej rozdzielni wraz z podłączeniem zasilania i sterowania, B. Montaż rusztów napowietrzających z napowietrzaczami rurowymi drobnopęcherzykowymi, C. Wykonanie rozbudowy AKPiA – synchronizacja pracy reaktorów D. Rozruch mechaniczny i technologiczny nowego układu technologicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804,z póżn. zm. ). 4. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Obszy nr 36 9623 0002 2001 0006 0075 0031 z dopiskiem „Wadium”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru); 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymagane w §6 ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz dokumenty wymagane w §6 ust. 1, pkt 2-6 SIWZ winny być złożone wspólnie przez wykonawców,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach