Przetargi.pl
Remont magistrali sanitarnej metodą rura w rurę w rejonie ulic Ossolińskiego, Sportowej i Al. Jerozolimskich w Brzegu Dolnym

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0713195117 wew. 107
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Kolejowa 29 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 0713195117 wew. 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont magistrali sanitarnej metodą rura w rurę w rejonie ulic Ossolińskiego, Sportowej i Al. Jerozolimskich w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont magistrali sanitarnej metodą rura w rurę w rejonie ulic Ossolińskiego, Sportowej i Al. Jerozolimskich w Brzegu Dolnym. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie wszelkich niezbędnych prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z technologią przyjętą w Opinii Technicznej (załącznik nr 8 do SIWZ), obowiązującymi normami i przepisami BHP i ochrony środowiska, a w szczególności: 1) przedstawienie w dniu przekazania placu budowy Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, wraz z planem sytuacyjnym, 2) wykonanie umowy zgodnie z jej zakresem tj.: a) czyszczenie kanału, b) sprawdzenie prawidłowości przebiegu trasy rurociągu, c) wykonanie remontu metodą rura w rurę, d) naprawa studni rewizyjnych wraz wymianą włazów na żelbetowe i pierścieni na odcinku od studni S8do S8C, S9 do S29, e) czyszczenie kanału, f) inspekcja kanału, g) wykonanie prób szczelności, 3) zapewnienie nadzoru na budowie przez kierownika posiadającego uprawnienia w zakresie prowadzonych prac, 4) prowadzenie dokumentacji budowy, 5) uzyskanie zgody zarządcy terenu na wyłączenie z powszechnego użytku pasa robót i uiszczenie opłat za jego zajęcie. Opłaty za zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia robót ponosi Wykonawca. 6) odtworzenie nawierzchni chodników i dróg, 7) uzgodnienie z właścicielami terenów, sposobów i organizacji realizacji prac, 8) przyjęcie na siebie obowiązków wytwórcy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21), 9) uzgodnienie z zarządcami/właścicielami terenów terminów, sposobów i organizacji realizacji prac, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacja sieci, 11) zabezpieczenie terenu robót i ew. zmiana organizacji ruchu kołowego na czas remontu zgodnie z projektem, 12) zapewnienie dla potrzeb budowy terenu pod zaplecze, oraz pomieszczeń socjalnych, magazynowych, energii elektrycznej i wody we własnym zakresie i na własny koszt 13) przeprowadzenie inspekcji wewnątrz kanału kamerą TV w kolorze po czyszczeniu i po zakończonym remoncie - na całości, z której zostanie materiał zapisany na nośniku CD/DVD, 14) zapewnienie ciągłości odpływu ścieków z posesji podłączonych do remontowanego odcinka kanału poprzez ich przepompowywanie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową z tytułu ewentualnych skutków wynikających z braku właściwego odpływu ścieków z posesji, 15) przeprowadzenie na własny koszt prób szczelności, 16) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, 17) wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brzegdolny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach