Powiat Przeworski ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
- Data zamieszczenia: 2019-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
REGON: 65090025200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokomotywowni i hali napraw wagonów – BUDYNEK ,,B” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo - konserwatorskich budynku Lokomotywowni i Hali Napraw Wagonów (budynek B) w Przeworsku przy linii Kolei Dojazdowej Przeworsk – Dynów w ramach zadania pn. ,,Remont lokomotywowni i hali napraw wagonów –BUDYNEK ,,B” zgodnie z zakresem robot wynikających dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Zakresu robót obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, wywóz, utylizacja, uporządkowanie terenu, b) demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, deskowanie, c) oczyszczanie, odgrzybienie, impregnację konstrukcji drewnianej, d) wykonanie konstrukcji dachu, deskowanie, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, ołacenie konstrukcji, e) wykonanie pokrycia dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi, Zamawiający informuje jednocześnie, iż zakres wykonywanych robót jest węższy niż ujęty w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej na Remont lokomotywowni i hali napraw wagonów w Przeworsku i obejmuje wyłączenie zakres prac określony w załączonym przedmiarze. – załącznik o nazwie: przedmiar_lokomotywownia. 3. Budynek Lokomotywowni i Hali Napraw Wagonów w Przeworsku znajduje się przy ul. Lubomirskich 14, wpisany jest do rejestru zabytku pod nr A-463, z tego względu podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej. 3. Warunki prowadzenia robót budowlanych: 1) Roboty związane z przedmiotową inwestycją należy prowadzić: a) zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz w granicach terenu objętego pozwoleniem, b) zgodnie z warunkami określonymi w uzyskanych uzgodnieniach, pozwoleniach i opiniach a w szczególności zawartymi w: • decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 2 lipca 2015r. znak UOZ-Rz-1.5142.179.2015 • decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 7 lutego 2019r. znak IRN-II.5142.20.2019.EB • decyzji Nr 16/18 Wojewody Podkarpackiego w Przemyślu z dnia 28 czerwca 2018r. znak I-V.7840.7.22.2018 c) wszystkie prace budowlane prowadzić zgodnie z BHP i wykonywać je zgodnie z uzyskanymi opiniami i uzgodnieniami, d) przed przystąpieniem do prowadzenia robót należy odpowiednio zabezpieczyć teren budowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert przy czym minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna nie stanowi wiążącego elementu SIWZ w rozumieniu art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza ,,Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy”– załącznik nr 8 do SIWZ, który jest niezbędnym dokumentem do oceny oferty w zakresie kryterium oceny określonym w rozdziale XIII niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej w Sekcji III pkt. III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby . 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponowała tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6 rozdziału VI SIWZ, 7. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 8. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora
Dodano: 2024-04-09 - Prace remontowo-konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Pilźnie
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szkoły Podstawowej wraz z przedszkolem w m. Sieniawa – etap III
Dodano: 2024-01-31 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Giedlarowej wraz z instalacjami wewnętrznymi
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa zespołu basenów „DELFIN” o część rekreacyjną obejmującą rozbudowę i przebudowę budynku krytej pływalni dla zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2023-10-10 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-04-13 - „Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
Dodano: 2023-02-06 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G”
Dodano: 2022-12-05 - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G” na potrzeby doskonalenia technik interwencyjnych i sprawności fizycznej w ZK w Rzeszowie”.
Dodano: 2022-12-03