Przetargi.pl
Remont lokalu użytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8, wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz remont lokalu użytkowego nr 1 w budynku przy ul. M. D. Hoffmann 15 w Świętochłowicach.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokalu użytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8, wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz remont lokalu użytkowego nr 1 w budynku przy ul. M. D. Hoffmann 15 w Świętochłowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokalu użytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8, wykonaniu instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz remoncie lokalu użytkowego nr 1 w budynku przy ul. M. D. Hoffmann 15 w Świętochłowicach. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z podziałem na części, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. 3. Zamówienie podzielono na 2 części: 1) CZĘŚĆ 1 - Remont lokalu użytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie lokalu użytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w Świętochłowicach. 2) CZĘŚĆ 2 - Remont lokalu użytkowego nr 1 w budynku przy ul. M. D. Hoffmann 15 w Świętochłowicach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokalu użytkowego nr 1 w budynku przy ul. M. D. Hoffmann 15 w Świętochłowicach. 4. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót – załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi (dla Części 1 i 2): a) na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową – 60 miesięcy; b) na dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; c) na wykonane roboty budowlane minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z pkt XVI SIWZ). 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do SIWZ) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. Pracownicy fizyczni) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów czy usług transportowych. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 9. Tam, gdzie w projekcie budowlanym wraz z rysunkami wykonawczymi, STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach