Przetargi.pl
Remont lokalu UP Trzeszczany

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-940 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5346569, 5325499 , fax. 081 5346569, 5325499
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 50 50
    20-940 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5346569, 5325499, fax. 081 5346569, 5325499
    REGON: 01068496000441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-poczta.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokalu UP Trzeszczany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu Urzędu Pocztowego w Trzeszczanach, Trzeszczany 194, 22- 554 Trzeszczany w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertę wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi oraz zapisy niniejszej umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min. n/w roboty budowlano - remontowe: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, b) remont wewnętrzny z wymianą części otworów drzwiowych, wymianą części okładzin posadzek oraz roboty remontowe towarzyszące w tym malowanie - odnowienie wnętrza, c) remont instalacji elektrycznej - wymianę części osprzętu elektrycznego, d) remont instalacji wodno - kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ od nr 9 do nr 15: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych (załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Dokumentacja projektowa (załącznik nr 12 do SIWZ). 5. Przedmiar robót sanitarnych (załącznik nr 13 do SIWZ). 6. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 14 do SIWZ). 7. Przedmiar robót elektrycznych (załącznik nr 15 do SIWZ). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - branża budowlana. Osoba ta musi posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego - wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tej osoby oraz kopii aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, B) wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości tych robót, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób - kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy w branży budowlanej). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu muszą być dołączone: - kopia uprawnień budowlanych ww. osoby, - kopia aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach