Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
ul. Jaworzyńska 199 199
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
REGON: 01034470803677 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Ścinawa, ul. Wrocławska 16/5, Powiat Lubin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego położonego w miejscowości Ścinawa ul. Wrocławska nr 16/5, Powiat Lubin. Zakres remontu w szczególności obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych wewnątrz lokalu, - wykonanie robót posadzkarskich, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie nowej kanalizacji sanitarnej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - przeprowadzenie kontroli kominiarskiej, - wykonanie próby szczelności wykonanej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie pomiarów elektrycznych. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji obejmującej: - przedmiar robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wyżej wymieniona dokumentacja stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -posiadania wiedzy i doświadczenia , -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej, -nie podlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzema robotami tożsamymi z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 50 tys. złotych z potwierdzeniem należytego wykonania robót - zał nr 1 do SIWZ 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia - zał nr 2 do SIWZ 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 st. 1 i 2 Ustawy PZP - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Oświadczenia z art.22 ust. 1 i art.24 o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru formularza ofertowego. 5.Dodatkowo Wykonawca winien złożyć kosztorys ofertowy w formie pisemnej opracowany metodą uproszczoną na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ UL. SŁONECZNEJ W GRYFOWIE ŚLĄSKIM.
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową zewnętrznej instalacji drenażu w Brzegu przy ul. Sikorskiego 11A-E będącego w zasobie OReg AMW we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-25 - Obsługa mienia wodociągowo-kanalizacyjnego Gminy Kamienna Góra
Dodano: 2015-08-27 - WYKONANIE WYMIANY I MODERNIZACJI INSTALACJI CIEPŁEJ I ZIMNEJ WODY UŻYTKOWEJ ORAZ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INSTALACJĄ ZESTAWU ROZDZIELCZEGO INSTALACJI C.O. W BUDYNKU OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A WE WROCŁAWIU
Dodano: 2014-05-16 - 1. Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu wybranych pomieszczeń budynków Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II /2.
Dodano: 2014-04-29 - Remont instalacji ciepłej i zimnej wody, cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej dla budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego przy ul. Żwirowej 71 we Wrocławiu
Dodano: 2014-03-12 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Karpie w Gminie Przemków
Dodano: 2014-01-30 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Ciernie 14 w Świebodzicach - Etap V
Dodano: 2014-01-15 - Remont instalacji ciepłej wody użytkowej - obozowisko Trzebień, kotłownia nr 12 kompleks 0549.
Dodano: 2013-09-04 - Modernizacja stadionu miejskiego w Węglińcu - Etap II - Wykonanie odwodnienia bieżni
Dodano: 2013-07-31