Przetargi.pl
Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Ścinawa, ul. Wrocławska 16/5, Powiat Lubin.

Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
    ul. Jaworzyńska 199 199
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
    REGON: 01034470803677
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Ścinawa, ul. Wrocławska 16/5, Powiat Lubin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego położonego w miejscowości Ścinawa ul. Wrocławska nr 16/5, Powiat Lubin. Zakres remontu w szczególności obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych wewnątrz lokalu, - wykonanie robót posadzkarskich, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie nowej kanalizacji sanitarnej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - przeprowadzenie kontroli kominiarskiej, - wykonanie próby szczelności wykonanej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie pomiarów elektrycznych. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji obejmującej: - przedmiar robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wyżej wymieniona dokumentacja stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -posiadania wiedzy i doświadczenia , -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej, -nie podlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzema robotami tożsamymi z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 50 tys. złotych z potwierdzeniem należytego wykonania robót - zał nr 1 do SIWZ 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia - zał nr 2 do SIWZ 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 st. 1 i 2 Ustawy PZP - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Oświadczenia z art.22 ust. 1 i art.24 o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru formularza ofertowego. 5.Dodatkowo Wykonawca winien złożyć kosztorys ofertowy w formie pisemnej opracowany metodą uproszczoną na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach