Przetargi.pl
Remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. część 1 Lp. adres termin (dni) 1 Beskidzka 172 - świetlica 60 część 2 Lp. adres termin (dni) 1 Piekarska 20 m 18 45+3 2 Łagiewnicka 27 m 18 30+3 część 3 Lp. adres termin (dni) 1 Limanowskiego 132 m 21 45+3 część 4 Lp. adres termin (dni) 1 Kilińskiego 223 m 14 50+3 2 Przędzalniana 112 m 1 45+3 część 5 Lp. adres termin (dni) 1 Piotrkowska 82 m 84 50+3 2 Piotrkowska 122 m 15 40+3 część 6 Lp. adres termin (dni) 1 Rzgowska 97 m 8/9 50+3 2 Słowackiego 14 m 8 30+3 część 7 Lp. adres termin (dni) 1 Różyckiego 21 m 3 55+3 2 Karpacka 10 m 28 30+3 część 8 Lp. adres termin (dni) 1 Pabianicka 23 m 17 50+3 2 Wieniawskiego 10 m 7 10.06.2019 część 9 Lp. adres termin (dni) 1 Skalna 21 m 4 50+3 2 Księży Młyn 12 m 6 45+3 część 10 Lp. adres termin (dni) 1 Jaracza 42 m 19/20a 50+3 2 Sienkiewicza 71 m 42 i 45 30 część 11 Lp. adres termin (dni) 1 1-go Maja 73 m 22 40+3 2 6-go Sierpnia 86 m 16 40+3 część 12 Lp. adres termin (dni) 1 Sierakowskiego 6 m 8 45+3 2 Sprawiedliwa 15 m 18 40+3 Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik 1 do SIWZ), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach