Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Garbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 2 zadania i będzie realizowane w lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych w Radomiu: 1) ZADANIE I obejmuje remont lokali przy ul. 25-Czerwca 72 m 30, Filtrowej 3 m 9, Filtrowej 5 m 31, Struga 108 m 4, 2) ZADANIE II obejmuje remont lokali przy ul. Broni 2 m 7, Mroza 7/9 m 13 i Żeromskiego 58 m 34. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 3) prace murarsko-tynkarskie, prace malarskie, prace posadzkarskie,, 3) prace instalacji sanitarnych wraz z wymianą osprzętu, 4) prace instalacji elektrycznych wraz z wymianą osprzętu i zabezpieczeń. 5) prace instalacji gazowych 6) naprawa skrzynek pocztowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do SIWZ), przedmiary robót pomocniczo (Załącznik nr 10 do SIWZ- Zamieszczony w zakładce Ogłoszenia, wzór umowy (- załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1)w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale. IX ust. 1 SIWZ. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach