Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) i klatek schodowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) i klatek schodowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) i klatek schodowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia. 2. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na dwie części - 2 zadania: 1) ZADANIE I obejmuje remont lokali mieszkalnych przy ul. 25-Czerwca 57 m 20, przy ul. Struga 108 m 22, przy ul. Koszarowej 11 m 6 oraz klatkę schodową przy ul. Słowackiego 67 w budynku mieszkalnym; 2) ZADANIE II obejmuje remont lokali mieszkalnych przy ul. Maratońskiej 17 m 46, przy ul. Garbarskiej 54/60 m 10, przy ul. Pawiej 6 m 33 oraz klatkę schodową przy ul. Suchej 1 w budynku mieszkalnym. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru podokienników drewnianych, wykucie z muru ościeżnic stalowych; odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, rozebranie posadzek drewnianych z oderwaniem listew lub cokołów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych), zrywanie tapet, rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami, 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 3) uzupełnienie, naprawę i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, 4) wykonanie ścianek działowych z cegły. 5) posadzki: naprawę posadzek, układanie wykładzin podłogowych (wykładziny PCV, panele, terakota) montaż listew przyściennych i cokołów, 6) roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów, 7) roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. W ramach centralnego ogrzewania przewiduje się wykonanie nowego ogrzewania etażowego zasilanego z piecokuchni wyposażoną w wężownicę. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz instalację zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory ze złączką do węża. Ponadto przewiduje się montaż następującej armatury sanitarnej: umywalek porcelanowych z syfonem PCV, zlewozmywaków stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact, wanien stalowych i brodzików 8) instalacje gazowe: montaż kuchenek gazowych, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska 9) instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, instalowanie rozdzielni elektrycznych, instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych, montaż osprzętu elektrycznego (gniazda, włączniki, armatura modułowa) 10) naprawa skrzynek pocztowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiary robót pomocniczo (Załącznik nr 9 do SIWZ)-. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo. 3. Wykonawca najpóźniej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, jest zobowiązany przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach