Przetargi.pl
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (8 lokali)

WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA" ogłasza przetarg

  • Adres: 01-886 Warszawa, ul. Zofii Nałkowskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222775508
  • Data zamieszczenia: 2024-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
    ul. Zofii Nałkowskiej 11
    01-886 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222775508
    REGON: 386636718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (8 lokali)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Część I zamówienia: L.p. Adres lokalu1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Wrzeciono 3 m 1392 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Wrzeciono 3 m 313 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Krajewskiego 2A m 554 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Krajewskiego 2A m 56Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych1.1.1 Przedmiot postępowania dla I części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:a) roboty rozbiórkoweb) wymiana stolarki okiennej,c) wymiana stolarki drzwiowej,d) Wymiana posadzek,e) roboty murowe i tynkarskie,f) roboty glazurnicze,g) roboty malarskie1.1.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:a) demontaż urządzeń sanitarnychb) wymiana osprzętuc) roboty instalacyjned) roboty hydraulicznee) pomiary szczelności instalacji1.1.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :a) wymiana instalacji elektrycznej b) wymiana osprzętu elektrycznegoc) wymiana tablicd) pomiary elektrycznee) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego1.1.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.1.2 Część II zamówienia:L.p. Adres lokalu1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Ogrodowej 67 m 41 2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Nowolipie 10 m 51 3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Siennej 45 m 47Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych1.2.1 Przedmiot postępowania dla II części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:a) roboty rozbiórkoweb) wymiana stolarki okiennej,c) wymiana stolarki drzwiowej,d) Wymiana posadzek,e) roboty murowe i tynkarskie,f) roboty glazurnicze,g) roboty malarskie.1.2.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:a) demontaż urządzeń sanitarnych,b) wymiana osprzętu,c) roboty instalacyjne,d) roboty hydrauliczne,e) pomiary szczelności instalacji.1.2.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :a) wymiana instalacji elektrycznej,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic,d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.1.2.4 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.1.3 Część III zamówienia:L.p. Adres lokalu1 Lokal użytkowy położony w budynku przy ul. Z. Nałkowskiej 11 – piwnica i pomieszczenie sanitarneWspólny Słownik Zamówień : Kod CPV45211341-1 Remont lokali mieszkalnych 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych1.3.1 Przedmiot postępowania dla III części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:h) roboty rozbiórkowei) wymiana stolarki okiennej,j) wymiana stolarki drzwiowej,k) Wymiana posadzek,l) roboty murowe i tynkarskie,m) roboty glazurnicze,n) roboty malarskie.1.3.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:f) demontaż urządzeń sanitarnych,g) wymiana osprzętu,h) roboty instalacyjne,i) roboty hydrauliczne,j) pomiary szczelności instalacji.1.3.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :f) wymiana instalacji elektrycznej,g) wymiana osprzętu elektrycznego,h) wymiana tablic,i) pomiary elektryczne,j) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł), na każdączęść zamówienia osobno.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18.03.2024 r. do godz. 09:30 i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 68 1030 1508 0000 0005 5118 0005 ze wskazaniem której części zamówienia wadium dotyczy.Uwaga:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawienr WCI.ZP.26.2.15.2023” oraz wskazanie której części zamówienia wadium dotyczy.Uwaga!Z treści gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne ibezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłatyZamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż terminzwiązania ofertą.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadkuwpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.7. Zamawiający zwraca Wykonawcom wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania;1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisówZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejOkreślenie warunków dla części I zamówienia:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.Określenie warunków dla części II zamówienia:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.Określenie warunków dla części III zamówienia:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków dla części I zamówienia :1.2.4.1 wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie robotybudowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonanenależycie,Określenie warunków dla części II zamówienia :wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresieostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie robotybudowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonanenależycie,Określenie warunków dla części III zamówienia :wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresieostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie robotybudowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonanenależycie,1.2.4.2 wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie brała udziałw realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotamiz uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Uwaga. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub dwie część lub całość zamówienia , spełni warunek jeśliwykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wskazane uprawnienia:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach