Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
Chełmska 8A
00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
REGON: 01734208400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali mieszkalnych, instalacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - z podziałem na 4 części. 1) I część zamówienia obejmuje remont lokalu mieszkalnego nr 20 położonego w budynku mieszkalnym w Lininie blok 32; 2) II część zamówienia obejmuje remont lokalu mieszkalnego nr 9 położonego w budynku mieszkalnym w Lininie blok 33; 3) III część zamówienia obejmuje remont lokalu mieszkalnego nr 12 położonego w budynku mieszkalnym w Lininie blok 33; 4) IV część zamówienia obejmuje remont instalacji centralnej wody użytkowej oraz części instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Promenada 1/3 w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach: I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, II część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 9, III część zamówienia – przedmiar robót - załącznik nr 10, IV część zamówienia – przedmiar robót wraz z ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB - załącznik nr 11, oraz STWiORB do części 1-3 zamówienia – załącznik nr 12. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 1 pkt 6 oraz ust. 2 i 3 wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 1) wadium dla I części zamówienia wynosi – 300 pln /słownie: trzysta złotych 00/100/, 2) wadium dla II i IV części zamówienia wynosi – po 1 tys. pln /słownie: jeden tysiąc złotych 00/100/ dla każdej części, 3) wadium dla III części zamówienia wynosi – 600 pln /słownie: sześćset złotych 00/100/. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18 - Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego „Pszczółki” w Myszyńcu
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Ducka Wola
Dodano: 2024-04-18 - Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
Dodano: 2024-04-18 - „Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie.”
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej w m. Kończyce - Kolonia, dz. nr 129 od km 0 + 847,00 do km 1+ 297,00 Gmina Kowala
Dodano: 2024-04-17 - Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"
Dodano: 2024-04-16