Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie m.st. Warszawy część I - 2 lokale o powierzchni 56,75 m2 część II - 2 lokale o powierzchni 91,53 m2 część III – 2 lokale o powierzchni 68,36 m2 część IV - 1 lokal o powierzchni 60,60 m2

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11
    02379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie m.st. Warszawy część I - 2 lokale o powierzchni 56,75 m2 część II - 2 lokale o powierzchni 91,53 m2 część III – 2 lokale o powierzchni 68,36 m2 część IV - 1 lokal o powierzchni 60,60 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 7 pustostanów. Przewiduje się remont pustostanów w 4 zadaniach: 1.1. I część (powierzchnia pustostanów wynosi ca 56,75 m2): a) ul. Szczęśliwicka 7/9 m 32 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 36,15 m2), b) ul. Opaczewska 36 m. 1 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 20,60 m2). 1.2. II część (powierzchnia pustostanów wynosi ca 91,53 m2): a) ul. Wawelska 11A m. 22 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 56,23 m2), b) ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 6 m. 152 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 35,30 m2). 1.3. III część (powierzchnia pustostanów wynosi ca 68,36 m2): a) ul. Niemcewicza 25 m. 64 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 42,30 m2), b) ul. Siemieńskiego 13 m. 53 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 26,06 m2). 1.4. IV część (powierzchnia pustostanów wynosi ca 60,60 m2): a) ul. Kopińska 26/28 m. 2 (powierzchnia pustostanu wynosi ca 60,60 m2), 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót; 2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty: a) wymiana stolarki okiennej, b)wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murowe i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie. 2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b)wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c)wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e)pomiary szczelności instalacji. 2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty: a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla STOEN, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót. 3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych i sanitarnych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących: załącznik Nr 8/1 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Szczęśliwicka 7/9 m 32, załącznik Nr 8/2 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Opaczewska 36 m. 1, załącznik Nr 8/3 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Wawelska 11A m. 22, załącznik Nr 8/4 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 6 m. 152, załącznik Nr 8/5 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Niemcewicza 25 m. 64, załącznik Nr 8/6 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu - ul. Siemieńskiego 13 m. 53, załącznik Nr 8/7 do SIWZ przedmiar robót dla lokalu – ul. Kopińska 26/28 m. 2, 4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane. 5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT. 6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów, uproszczonych kosztorysów ofertowych. 7. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się: z terenem przyszłych robót i jego otoczeniem oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, dotyczące dróg dojazdowych, możliwości zasilania w energię, wodę, możliwości urządzenia zaplecza itd. - Koszty poboru energii i wody ponosi Wykonawca. 8. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV 45.00.00.00-7 – roboty budowlane 45.23.24.60-4 – roboty sanitarne 45.31.00.00-3 – roboty instalacyjne elektryczne 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 7 do SIWZ. 10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 11. Gwarancja - Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 mies. do max. 36 mies., termin usunięcia usterek ustala się na 7 dni od chwili ich ujawnienia. W przypadku, kiedy gwarancja producenta na dany materiał będzie dłuższa niż gwarancja określona w ofercie Wykonawcy, przekaże on karty gwarancyjne Zamawiającemu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 12. Zamówienia częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 13. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Wartość zamówień nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. 14. Oferty wariantowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Aukcja elektroniczna - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, co najmniej 2 osób wykonujących roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci odstąpienia od umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. Osoby, o których mowa w punkcie 1 muszą być zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres trwania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę osób, o których mowa w punkcie 1 w przypadku rozwiązania stosunku pracy z każdą z tych osób. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie pisemnie w terminie do 5 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. Ponadto zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w miejsce osób, o której mowa wyżej innych osób wykonujących roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości: - część I – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych), - część II – 1 800,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset złotych), - część III - 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych), - część IV - 1 100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach