Przetargi.pl
„Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    Tuwima 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgm.slupsk.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie remontów 5 lokali komunalnych, obejmujących swym zakresem remonty instalacji sanitarnych i elektrycznych, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac: Cześć I Lipowa 4/21 Zakres prac: uzupełnienie ścian, gruntowanie ręczne, dwukrotne malowanie, wykucie starych drzwi i osadzenie nowych, uzupełnienie posadzek, przebudowa instalacji elektrycznej, demontaż rurociągu stalowego, demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, demontaż rurociągu z PVC, demontaż pieca gazowego, opinia kominiarska Wolności 30/1 Zakres prac: odbicie tynków wewnętrznych ścian, zerwanie starych tapet, przetarcie istniejących tynków, malowanie dwukrotne ścian, rozebranie posadzek, ułożenie posadzki z paneli, wymiana drzwi, demontaż rurociągu PVC, Cześć II Lutosławskiego 8/5 Zakres prac: demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, demontaż baterii wannowej, płukanie instalacji wodociągowej , demontaż rurociągu z PVC, demontaż kotła gazowego, uzupełnienie tynków, przybicie do podłóg płyt OSB, wykonanie posadzki z paneli podłogowych, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie gładzi na ścianach, gruntowanie ręczne, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej. Mostnika 3/12 Zakres prac: odbicie tynków ze ścian, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie, malowanie ścian, rozebranie posadzek, ułożenie posadzki z paneli podłogowych, wykucie z muru ościeżnic, montaż drzwi metalowych jednoskrzydłowych, demontaż rurociągu z PVC, demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż kuchni gazowej. Władysława IV 13/36 Zakres prac: zeskrobanie i zmycie starej farby, zerwanie starych tapet, zerwanie posadzki z paneli , wymiana okien, gładziowanie sufitów i ścian, malowanie ścian, demontaż baterii, zmywakowej , natryskowej, demontaż podejścia odpływowego z rur PVC, demontaż kuchni gazowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla Części I – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Dla Części II – 2 500,00 zł ( słownie : dwa tysiące pięćset zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK Nr 98 11 40 2118 0000 2180 2900 1005 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska” zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Część …….”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach