Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg
- Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
- Data zamieszczenia: 2017-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Warszawska 32
05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
REGON: 1327104500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego – według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zakresu remontu lokali dla niżej wymienionych lokali mieszkalnych: Część nr 1 - lokal nr 16 przy ul. Jaworskiego 20, Część nr 2 - lokal nr 14 przy ul. Mirkowskiej 44, Pełen zakres robót dla części 1,2, przedstawiają szkice lokali, zakres remontu lokali oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. 2. Lokalizacja inwestycji – lokale komunalne w gminie Konstancin-Jeziorna. Roboty mogą być wykonywane w godzinach 6.00 – 22.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy u Zamawiającego. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia z terenu inwestycji i utylizacji gruzu, śmieci budowlanych oraz zdemontowanych materiałów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz innych przedmiotów, które nie mogą zostać powtórnie wykorzystane. 3. Zorganizowanie zaplecza budowy leży w gestii Wykonawcy. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 5. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty remontowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualnego oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) ppkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Strzegowie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boksu garażowego oraz modernizacja budynku OSP Sokółka wraz z częścią mieszkalną
Dodano: 2024-07-08 - Remont słupów i innych elementów konstrukcyjnych na poziomie NS w Centrali NBP
Dodano: 2024-07-05 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU „T4” WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa przeciwpożarowej drogi ewakuacyjnej wraz z wymianą niektórych drzwi w budynku przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
Dodano: 2024-06-07 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-03