Przetargi.pl
Remont lokali, budynków i obiektów gminnych

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali, budynków i obiektów gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali, budynków i obiektów gminnych. Zamówienie podzielone zostało na sześć części: Część I - Remont elewacji i otoczenia – Wronki, ul. Partyzantów 14: 1) Posmarowanie powierzchni dachu masą bitumiczną, 2) Wymiana posadzki z płytek z kamieni sztucznych na podjeździe dla osób niepełnosprawnych, 3) Rozbiórka ściany z luxferów, 4) Montaż okien pcv, 5) Docieplenie budynku płytami styropianowymi, 6) Wymiana obróbki blacharskiej, 7) Wymiana oświetlenia zewnętrznego, 8) Malowanie konstrukcji windy, 9) Montaż opraw oświetleniowych, 10) Wykonanie prób i pomiarów, 11) Wymiana nawierzchni z płyty betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej, 12) Wymiana schodów, 13) Wymiana stojaka na rowery, 14) Zagospodarowanie terenu zielenią. Część II – Remont budynku mieszkalnego w Jasionnie 28, gmina Wronki - 1) Rozebranie istniejącego pokrycia dachu, 2) Wzmocnienie krokwi, 3) Pokrycie dachu blachodachówką, 4) Odbicie tynków, 5) Uzupełnienie tynków, 6) Przemurowanie komina, 7) Montaż rynien i rur spustowych, 8) Rozbiórka altany, 9) Wykonanie nowej altany, 10) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi, 11) Montaż opraw oświetleniowych ; Część III – Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz gospodarczego z ogrodzeniem wraz z rozbiórką budynku gospodarczego – Wronki, ul. Sierakowska 24, gmina Wronki - 1) Rozbiórka budynku gospodarczego, 2) Remont elewacji budynku gospodarczego i ogrodzenia, 3) Remont dachu budynku gospodarczego, 4) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 5) Odbicie tynków i wykonanie nowych elewacji, 6) Rozbiórka i położenie kostki betonowej, 7) Wywóz materiałów z rozbiórki, 8) Roboty malarskie. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swój koszt zgody na zajęcie pasa drogowego; Część IV - Remont lokali mieszkalnych w m. Mokrz 2/3 i 2/4 -1) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, 2) Wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowych, 3) Wymiana okien skrzynkowych drewnianych na lukowe pcv, 4) Wymiana skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami, 5) Wykonanie podejść do instalacji sanitarnej, 6) Skasowanie wykwitów, 7) Malowanie farbami emulsyjnymi, 8) Wykonanie instalacji elektrycznej, 9) Położenie wykładziny rulonowej pcv, 10) Pomiar instalacji elektrycznej. Część V – Remont pomieszczenia wraz z wydzieleniem pomieszczenia sanitarnego, Nowa Wieś , Topolowa 12/1, - 1) Wykonanie ścianki działowej z cegły, 2) Zasypanie wykopu, 3) Osadzenie ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, 4) Wykonanie podejść wod.-kan., 5) Wymiana instalacji elektrycznej, 6) Przebudowa tablicy podlicznikowej, 7) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi. 8) Wykonanie posadzki, 9) Montaż ustępu, umywalki, baterii natryskowej, 10) Malowanie sufitu Część VI -Remont pomieszczenia wraz z wydzieleniem pomieszczenia sanitarnego – Wronki, ul. Sierakowska 25/2 - 1) Rozebranie wykładzin rulonowych pcv, 2) Wykonanie ścianek z płyt gips-kartonowych, 3) Wykonanie instalacji wod.-kan., 4) Montaż ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, 5) Wykonanie instalacji elektrycznej, 6) Montaż armatury sanitarnej, 7) Montaż kabiny prysznicowej, 8) Malowanie ścian i sufitów, 9) Położenie wykładziny pcv. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SIWZ, tj. kosztorysach ofertowych / ślepych i projektach. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z kosztorysami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla części I.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach