Przetargi.pl
Remont lokali, budynków i obiektów gminnych

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali, budynków i obiektów gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali, budynków i obiektów gminnych. Zamówienie podzielone zostało na pięć części: Część I- Remont lokalu użytkowego - Wronki, ul Kościuszki 6: 1) Montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, 2) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi, 3) Posadzki z płytek z kamieni sztucznych, 4) Malowanie starych tynków wewnętrznych, 5) Montaż sufitu podwieszanego, 6) Demontaż opraw oświetleniowych, 7) Montaż przewodów i tras kablowych, 8) Montaż osprzętu, 9) Montaż opraw oświetleniowych, 10) Montaż rozdzielnicy i aparatów, 11) Wykonanie prób i pomiarów, 12) Wykonanie kabiny wc, 13) Montaż armatury sanitarnej, 14) Przeróbka podejścia instalacji wod.-kan. Część II – Rozbiórka budynków gospodarczych wraz z remontem elewacji – Wronki, Rynek 8: 1) Montaż i rrozbiórka rusztowań, 2) Rozbiórka rynien i rur spustowych, 3) Wykonanie obróbek blacharskich, 4) Odbicie tynków, 5) Uzupełnienie tynków, 6) Rozbiórka budynku gospodarczego, 7) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; Część III- Remont pomieszczenia sanitarnego – Wronki, ul. Dworcowa 15/1: 1) Rozebranie posadzki, 2) Rozebranie licowanie ścian, 3) Demontaż instalacji wod.-kan., 4) Licowanie ścian płytkami, 5) Montaż kabiny natryskowej, 6) Montaż baterii, 7) Zabudowa stelaża podtynkowego, 8) Malowanie ścian i sufitów.; Część IV- Remont pomieszczenia wraz z wydzieleniem pomieszczenia sanitarnego - Wronki, ul. Sierakowska 25/2: 1) Rozebranie wykładzin rulonowych pcv, 2) Wykonanie ścianek z płyt gips-kartonowych, 3) Wykonanie instalacji wod.-kan., 4) Montaż ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, 5) Wykonanie instalacji elektrycznej, 6) Montaż armatury sanitarnej, 7) Montaż kabiny prysznicowej, 8) Malowanie ścian i sufitów, 9) Położenie wykładziny pcv.; Część V- Remont pomieszczenia wraz z wydzieleniem pomieszczenia sanitarnego – Nowa Wieś, ul. Topolowa 12/1: 1) Wykonanie ścianki działowej z cegły, 2) Zasypanie wykopu, 3) Osadzenie ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, 4) Wykonanie podejść wod.-kan., 5) Wymiana instalacji elektrycznej, 6) Przebudowa tablicy podlicznikowej, 7) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi, 8) Wykonanie posadzki, 9) Montaż ustępu, umywalki, baterii natryskowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Kosztorys(y) ofertowy(e) - sporządzony(e) w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e) Zamawiającego, stanowiących załączniki nr 9-13 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e) Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu(ów) ofertowego(ych) załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach