Przetargi.pl
remont linii światłowodowej / wymiana kabla światł./ do monitoringu miejskiego w Szczytnie

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.e-szczytno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont linii światłowodowej / wymiana kabla światł./ do monitoringu miejskiego w Szczytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont linii światłowodowej polega na wymianie kabla światł. w kanalizacji TP SA o dł. 4795m w Szczytnie na trasie Komenda Pow. Pol. ul. Gen. Wł. Andersa - Komenda Pow. Pol. ul. Piłsudskiego wraz z przeniesieniem urządzen centrum dozoru monotoringu przewodowego oraz bezprzewodowego systemu monitoringu miasta Szczytna zainstalowanych dotychczas w budynku K.P.P. ul.Gen. Wł.Andersa do nowo wybudowanego obiektu K.P.P. przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego. W ramach remontu dodatkowo zainstalować urzadzenia CCTV. w K.P.P i Wyzszej Szkole Policji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, a profil ich działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b)spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, w szczególności: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, d) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, e) zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o kryteria spełnienia - nie spełnienia. Jeśli wykonawca nie spełnia któregokolwiek z w/w warunków, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia określone w rozdziale VII pkt 1 warunki do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych o wartości minimum 250 tys zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie, Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wybudowanie lub rozbudowanie systemu monitoringu wizyjnego miasta lub innego obszaru rozległego ze złożoną infrastrukturą podziemną, z instalacją w systemie minimum 6-ciu szybkoobrotowych punktów kamerowych, instalacją centrum dozoru wizyjnego, instalacją wyniesionego stanowiska podglądu oraz wykonaniem okablowania systemu w technologii światłowodowej. c)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności załączyć należy n w dokumenty: 1/ uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, z załączeniem aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba, 2/ uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, z załączeniem aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba, 3/ licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - minimum 1 osoba, 4/ zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa D - uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV oraz pomiarów ochronnych bez ograniczeń napięcia - minimum 1 osoba, 5/ zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa E - uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV oraz pomiarów ochronnych bez ograniczeń napięcia - minimum 3 osoby, 6/ certyfikat szkolenia pracowników Wykonawcy dotyczący instalacji urządzeń CCTV firmy Pelco - minimum 2 osoby, 7/ certyfikat szkolenia pracowników Wykonawcy dotyczący instalacji urządzeń CCTV firmy IFS - minimum 2 osoby, 8/ certyfikat szkolenia dotyczący instalacji urządzeń CCTV zainstalowanych przez Wykonawcę - minimum 2 osoby w przypadku zainstalowania urządzeń innych producentów niż Pelco i IFS, d)koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony osób i mienia, e)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 250 tys zł f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4i 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, g)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j)oświadczenie Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej w terenie planowanej inwestycji, k) parafowany wzór umowy. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.e-szczytno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach