Przetargi.pl
Remont leśniczówki Siemkowice w roku 2019

Nadleśnictwo Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 438 191 , fax. 438 438 191
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wieluń
    ul. Żeromskiego 5
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 438 191, fax. 438 438 191
    REGON: 73000209900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wielun.lodz.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont leśniczówki Siemkowice w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy remontu budynku leśniczówki Siemkowice w miejscowości Siemkowice, gmina Pajęczno . W remontowanym budynku należy wykonać: 1. Wymianę instalacji elektrycznej 2. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania 3. Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem 4. Wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej i częściowo okiennej 5. Wymianę podłóg 6. Wymianę okładzin ściennych w łazience i kuchni 7. Remont tynków wewnętrznych, remont ścianek działowych drewnianych na poddaszu 8. Częściowa wymiana ogrodzenia z siatki 9. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku gospodarczym Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia w celu zapoznania się z warunkami terenowymi a w szczególności warunkami dojazdu sprzętu budowlanego oraz dowozu materiałów. Wszystkie maszyny, samochody i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót, szkice i rysunki zał. nr 10 . Niżej wymieniony zakres prac związany z przedmiotem zamówienia należy zrealizować od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2019 tj. : 1.Roboty zewnętrzne przy budynku mieszkalnym, gospodarczym oraz ogrodzenie 2.Wymianę stolarki okiennej 3.Roboty związane z wykonaniem przedścianek na poddaszu 4.Roboty demontażowe (wykucie ościeżnic, nadproży, rozbiórka podłóg) 5.Instalacje wod-kan i c.o – ruraż 6.Instalacje elektryczne - ruraż 7.Warstwy posadzek, podkłady, izolacje Pozostałe prace należy wykonać najpóźniej do dnia 28 lutego 2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie jest ustawowo wymagane posiadanie przez wykonawcę szczególnych uprawnień typu koncesja, zezwolenie lub licencja. W związku z powyższym zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani wykazać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach