Przetargi.pl
Remont leśniczówki Moczele

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7611914, 7613822 , fax. 095 7611914
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 095 7611914, 7613822, fax. 095 7611914
    REGON: 81053910828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin. lasy.gov.pl/web/glusko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont leśniczówki Moczele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Leśniczówki Moczele nr inw. 165/16 położonej w miejscowości Świnki 2, gmina Dobiegniew. Zakres robót obejmuje: 1.konserwacja stolarki okiennej, drzwi wewnętrznych i schodów wewnętrznych oraz wymiana drzwi zewnętrznych; 2.rozdział energii dla kancelarii; 3.wymiana podłóg oraz malowanie pomieszczeń; 4.malowanie elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł w pieniądzu. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II Oddział Gorzów Wlkp. 93 1020 1967 0000 8902 0076 6006. w terminie do dnia 28.09.2012 r. do godz. 9.00. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/glusko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach