Przetargi.pl
Remont Łaźni w Zakładzie Karnym w Medyce

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37732 Medyka, N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N
    37732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 32037700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Łaźni w Zakładzie Karnym w Medyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie łaźni w Zakładzie Karnym w Medyce. W ramach zamówienia należy wykonać pełny zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr.1 do SIWZ), opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, wzorem umowy (stanowiącym załącznik nr.6 do SIWZ), zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi oraz zgodnie z przepisami BHP i ochroną PPOŻ. 3. Roboty będą wykonywane na terenie czynnego Zakładu Karnego w Medyce i należy je zorganizować tak, żeby nie zakłócały funkcjonowania zakładu. 4. W przypadkach uzasadnionych, po uzyskaniu zgody Projektanta i Zamawiającego mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w dokumentacji projektowej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i Projektanta, że wymagania podstawowe będą spełnione przy zastosowaniu prawidłowych metod wykonania i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej. 5. Wszystkie materiały i wyposażenie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca musi potwierdzić legalność ich pochodzenia. 6. Podane w dokumentacji projektowej, nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych (parametrów fizyko - technicznych), co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach projektowych. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). 7. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane materiały i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego w formie pisemnej na zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. W takiej sytuacji przedmiar robót ma wyłącznie charakter informacyjny, pomocniczy – ułatwiający kalkulację ceny i nie stanowi podstaw do rozliczenia się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zaleca się żeby Wykonawca zapoznał się z terenem robót a także z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją zamówienia w celu dokonania prawidłowej wyceny. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie Wykonawcy wizji lokalnej w miejscu zamierzenia remontowego codziennie w dni robocze od godz. 8:00 do godz. 14:00. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 11. W związku z powyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby, przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 11.1. Oświadczenie o którym mowa w roz. III ust.11 SIWZ powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 11.2. W odniesieniu do Podwykonawców oświadczenie o którym mowa w roz. III ust.11 SIWZ, należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na teren prowadzenia robót budowlanych, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w roz. III ust.11 SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym w roz. III ust. 10 i 11 SIWZ. Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 13.1. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w roz. III ust.10 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł wprowadzić na budowę nowe osoby dopiero po dokonaniu zmiany u Zmawiającego. 15. Zmiany, o których mowa w roz. III ust.14 SIWZ wymagają przedłożenia Zamawiającemu dokumentu wyszczególnionego w roz. III ust.11 SIWZ. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów jak również nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy. 20. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr. 5 do SIWZ Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy: • w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, podpisane przez Wykonawcę lub potwierdzone notarialnie, • w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie – dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach