Żłobki Miejskie w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-452 Szczecin, ul. Podhalańska 1/3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 434 16 16 , fax. 0-91 434 16 16 wew. 34
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żłobki Miejskie w Szczecinie
ul. Podhalańska 1/3 1/3
70-452 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 434 16 16, fax. 0-91 434 16 16 wew. 34
REGON: 81040826300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w żłobkach: nr 3 przy ul. Włościańskiej 3, nr 1 przy ul. Żaglowej 16, Żłobek nr 2 przy ulicy K. Napierskiego 6 c oraz wymiana stolarki drzwiowej wejściowej w żłobkach: nr 3 i nr 2 W Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowe swoim zakresem obejmują: 1. Żłobek nr 3 przy ul. Włościańskiej 3, Holl wejściowy: - Wymiana istniejących drzwi wejściowych i okien. - Malowanie ścian i sufitów. Wymiana drzwi wejściowe boczne frontowe. Łazienka - Zbicie istniejącej glazury - Szpachlowanie ścian i sufitów - Wymiana urządzeń tj: miski ustępowej, umywalki - Wymiana instalacji wody ciepłej i zimnej oraz podejść kanalizacyjnych. - Wymiana drzwi do wskazanych pomieszczeń. - Wymiana kratek wentylacyjnych, - Wymiana oświetlenia. - Malowanie ścian i sufitów, - Ułożenie nowej glazury i terakoty. 2.Żłobek nr 1 przy ul. Żaglowej 16, Łazienki: 6 pomieszczeń Zakres robót budowlanych: - Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej - Zbicie istniejącej glazury - Szpachlowanie ścian i sufitów - Wymiana kaloryferów w pomieszczeniach - Wymiana urządzeń tj: miski ustępowe, umywalki - Wymiana instalacji wody ciepłej i zimnej oraz podejść kanalizacyjnych. - Wymiana drzwi do wskazanych pomieszczeń. - Wymiana kratek wentylacyjnych, - Wymiana oświetlenia. - Malowanie ścian i sufitów, - Ułożenie nowej glazury i terakoty. - Wymiana okien w łazienkach będących zakresem opracowania. 3. Żłobek nr 2 przy ulicy K. Napierskiego 6c. Holl wejściowy: - Wymiana istniejących drzwi wejściowych wraz z przyległą stałą stolarką okienną. - Malowanie ścian i sufitów w przedsionku Łazienki - 3 pomieszczenia: - Zbicie istniejącej glazury - Szpachlowanie ścian i sufitów - Wymiana kaloryferów w pomieszczeniach - Wymiana urządzeń tj: miski ustępowe, umywalki - Wymiana instalacji wody ciepłej i zimnej oraz podejść kanalizacyjnych. - Wymiana drzwi do wskazanych pomieszczeń. - Wymiana kratek wentylacyjnych, - Wymiana oświetlenia. - Malowanie ścian i sufitów, - Ułożenie nowej glazury i terakoty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2. prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna roboty budowlane w budynku mieszkalnym lub użyteczności publicznej, o wartości minimum: 150 000 zł brutto. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu budowlanego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12