Przetargi.pl
Remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Żwirki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 647 51 72 , fax. 044 647 09 98
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Żwirki 5/7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 647 51 72, fax. 044 647 09 98
    REGON: 001026591
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dompomocypiotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim. Budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Żwirki5/7. Jest to budynek murowany, otynkowany. Posiada cztery kondygnacje – jedną podziemną i trzy nadziemne. Pokoje wszystkich zamieszkałych 106 mieszkańców oraz dostępne dla nich sanitariaty znajdują się na kondygnacjach 0, 1 i 2. Kondygnacja (-1) to w większości zaplecze gospodarczo–techniczne. Łazienki w pokojach mieszkalnych połączone są z WC. Pokoje mieszkalne są jedno i dwuosobowe. Łazienki do remontu znajdują się na poziomach 0, 1 i 2. Do remontu przeznaczono dwanaście łazienek. Są to cztery piony instalacyjne przechodzące przez wszystkie kondygnacje, czyli po cztery łazienki na każdym z pięter. W kondygnacji (-1) znajduje się zawór główny wody, od którego należy pobierać wodę do instalacji znajdującej się w wymienionych, remontowanych łazienkach. Ponadto w kondygnacji (-1) znajduje się instalacja odprowadzająca ścieki, do której należy doprowadzić wszystkie ujścia brudnej wody z ww. łazienek. Główny zakres prac remontowych to: a) wymiana okładzin ścian w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie ścian, wymiana płytek na ścianach, malowanie pozostałych części ścian), b) wymiana drzwi wejściowych w łazienkach, c) wymiana posadzek w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie podłoża, wymiana płytek na podłogach), d) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej i urządzeń w łazienkach, e) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (wymiana wszystkich rur sanitarnych zarówno doprowadzających wodę do łazienek jak i odprowadzających ścieki) i montaż urządzeń armatury łazienkowej (materiał Wykonawcy) w łazienkach, f) pozostałe roboty, w tym między innymi demontaż i montaż nowego oświetlenia w łazienkach (materiał Wykonawcy), wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych itp. Pełen wykaz robót wraz z wszelkimi szczegółami stanowią załączniki: 1) Kosztorys ofertowy, 2) Obmiar (Przedmiar), 3) Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonane przez mgr inż. Tomasza Wielgosińskiego Firma „Dom-Tom”. W celu zastosowania właściwej stawki podatku VAT Zamawiający informuje, że budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski jest budynkiem mieszkalnym dla 106 osób świadczącym całodobową opiekę. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca opracuje na własny koszt propozycję uzupełnienia braków i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: rozbiórkowe, hydrauliczne, tynkarskie, okładzinowe, malarskie . Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Podczas wykonywania prac remontowych Wykonawca winien zabezpieczyć podłogi przy wejściach do pokojów w których są wykonywane roboty budowlane. Obowiązek zabezpieczenia podłóg dotyczy również korytarzy DPS, które będą używane jako droga do pokoi oraz wind. Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć folią drzwi wejściowe do pokoi mieszkalnych. Ustala się godziny prac od godz. 08:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do soboty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca remontował maksymalnie dwa piony sanitarne jednocześnie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania DPS. Na początku wykonywania prac Wykonawca winien zamontować zawory (pomiędzy parterem a piwnicą) tak, aby pion był wyłączony z eksploatacji. Zamontowane zawory zapewnią zabezpieczenie reszty budynku w wodę oraz w dalszej części prac posłużą do ułożenia nowych pionów wodnych. Zamawiający zastrzega, że woda w DPS może być wyłączona na okres maksymalnie dwóch godzin po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Demontaż, wywóz oraz utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania robót leży w obowiązkach Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość podstawienia kontenera na odpady na zewnątrz przy jednych z drzwi zewnętrznych. Kolorystyka wszystkich płytek oraz ich rodzaj do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Armatura łazienkowa (rodzaj) do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Elementy oświetlenia łazienek (plafony, kinkiety) oraz elementy elektryczne do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Malowanie części ścian w łazienkach, tj. tych na których nie położono płytek, na kolor biały. Wykonawca jest zobowiązany do pomalowania ścian przy ościeżnicach od strony zewnętrznej łazienek, tj. tych części ścian, które zostały zniszczone przy wymianie drzwi wejściowych do łazienek, w kolorze zbliżonym do istniejącego - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Minimalny okres rękojmi (gwarancji) na wykonane roboty budowlane wynosi 5 lat (słownie: pięć lat). Gwarancja obejmuje roboty budowlane, ale nie obejmuje armatury łazienkowej. Wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia: Zabezpieczenie interesów Zamawiającego i osób trzecich: Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez niego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego i publicznego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej: Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty). Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, warunków dostaw, składowania wyrobów i materiałów: Zamawiający nie przewiduje możliwości składowania wyrobów i materiałów w miejscu montażu. Miejsce, sposób ewentualnego składowania oraz warunki dostaw Zamawiający pozostawia w zakresie działania Wykonawcy, który powinien zapewnić właściwe składowanie i zabezpieczenie oraz dostawę na miejsce montażu na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi standardami, zapewniającymi utrzymanie właściwej jakości i bezpieczeństwa. Wariantowe stosowanie wyrobów i materiałów: Nazwy własne produktów i materiałów przywołane w załącznikach kosztorys ofertowy, obmiar (przedmiar) i innych mają za zadanie ustalenie pożądanego standardu wykonania i jednoznaczne określenie właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Zastosowanie innych typów materiałów budowlanych, innych typów urządzeń sanitarnych i wszelkich innych materiałów niż wymienione w kosztorysie ofertowym, obmiarze (przedmiarze) i innych załącznikach jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia co najmniej takich parametrów technicznych, jakie założono w dokumentacji oraz technologii wykonania zdeterminowanej opisem przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn do wykonywania robót: Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, jaki nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót. Wymagania dotyczące środków transportowych: Wykonawca jest zobowiązany do używania takich środków transportowych, jakie nie spowodują uszkodzeń przewożonych wyrobów i materiałów. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. Opis kontroli i odbioru robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakości wyrobów i materiałów budowlanych. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu: Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o gotowości danej części robót zanikających i ulegających zakryciu do kontroli i odbioru. Odbiór końcowy: Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego musi być zgłoszona na piśmie do Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi w terminie, który zostanie wyznaczony zgodnie z zapisem w umowie na wykonanie zamówienia. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakościowej i ilościowej wykonanych robót na podstawie dokumentów odbiorowych dokonując szczegółowych oględzin, oceny wizualnej. Dokumenty do odbioru prac: Do odbioru robót będą wymagane certyfikaty, aprobaty dotyczące materiałów. Jednoznacznie określa się, że roboty wyszczególnione w niniejszym wniosku nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na roboty budowlane. W związku z powyższym nie ma obowiązku wyznaczania kierownika robót. Zaleca się, by Oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: 1. Branża budowlana:  roboty murarsko - tynkarskie  roboty hydrauliczne  roboty wykończeniowe 2. Branża elektryczna:  wykonanie instalacji elektrycznych Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista powinna zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  imion i nazwisk tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji w przypadku gdy w powiązaniu z innymi ujawnionymi danymi nie identyfikuje osoby. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach