Przetargi.pl
Remont łazienek w pokojach nr 14, 15, 123, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 223, 229, 230, 231, 232, 233, 234 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Żwirki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 647 51 72 , fax. 044 647 09 98
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Żwirki 5/7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 647 51 72, fax. 044 647 09 98
    REGON: 00102659100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dompomocypiotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w pokojach nr 14, 15, 123, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 223, 229, 230, 231, 232, 233, 234 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w pokojach nr 14, 15, 123, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 223, 229, 230, 231, 232, 233, 234 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim. Budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Żwirki 5/7. Jest to budynek murowany, otynkowany. Posiada cztery kondygnacje – jedną podziemną i trzy nadziemne. Pokoje wszystkich zamieszkałych 106 mieszkańców oraz dostępne dla nich sanitariaty znajdują się na kondygnacjach 0, 1 i 2. Kondygnacja (-1) to w większości zaplecze gospodarczo–techniczne. Pokoje mieszkalne są jedno i dwuosobowe. Łazienki do remontu znajdują się na poziomach 0, 1 i 2. Do remontu przeznaczono szesnaście łazienek. Łazienki w pokojach mieszkalnych nr 123, 129, 130, 131, 132, 133, 223, 229, 230, 231, 232, 233 są wyposażone w prysznice lub wanny i są połączone z WC. Te łazienki są w całości przeznaczone do remontu wraz z wymianą rur instalacyjnych. Łazienki w pokojach mieszkalnych nr 15, 134, 234 składają się z kącika łazienkowego tj. części ściany wyłożonej płytkami z zamontowaną umywalką z baterią ścienną. Prysznice i WC dla mieszkańców tych pokoi znajdują się w innych pomieszczeniach. Te łazienki są w całości przeznaczone do remontu tj. w tej formie w jakiej znajdują się w chwili obecnej wraz z wymianą rur instalacyjnych. Łazienka w pokoju mieszkalnym nr 14 składa się z kącika łazienkowego tj. części ściany wyłożonej płytkami z zamontowaną umywalką z baterią ścienną. Prysznice i WC dla mieszkańców tego pokoju znajdują się w innych pomieszczeniach. W tej łazience są przeznaczone do wymiany jedynie rury instalacyjne z dojściem do istniejącej umywalki. Płytki z umywalką i baterią ścienną pozostaną nienaruszone. Dodatkowo na parterze (w miejscu pod pokojami nr 129, 130, 131, 132) znajduje się sala rehabilitacji. W tym pomieszczeniu przeznaczono do wymiany kącik łazienkowy tj. część ściany wyłożoną płytkami z zamontowaną umywalką z baterią ścienną - w tej formie w jakiej znajduje się w chwili obecnej wraz z wymianą rur instalacyjnych. W związku z powyższym w remoncie tych szesnastu łazienek zawiera się: a) dwanaście całych łazienek do remontu (pokoje nr 123, 129, 130, 131, 132, 133, 223, 229, 230, 231, 232, 233) - m. in. wymiana wszystkich rur sanitarnych wody i ścieków, wymiana płytek na podłodze i ścianach, wymiana armatury łazienkowej, b) trzy kąciki łazienkowe do remontu (pokoje nr 15, 134, 234) - m. in. wymiana wszystkich rur sanitarnych wody i ścieków, wymiana płytek na ścianach, wymiana armatury łazienkowej - sama umywalka, bez WC i prysznica, c) jeden pion instalacyjny do wymiany (pokój nr 14) - m. in. wymiana wszystkich rur sanitarnych wody i ścieków w pionie instalacyjnym znajdującym się w ścianie, d) jeden kącik łazienkowy do remontu (sala rehabilitacji) - m. in. wymiana wszystkich rur sanitarnych wody i ścieków, wymiana płytek na ścianach, wymiana armatury łazienkowej - sama umywalka, bez WC i prysznica. W kondygnacji (-1) znajduje się zawór główny wody, od którego należy pobierać wodę do instalacji znajdującej się w wymienionych, remontowanych łazienkach. Ponadto w kondygnacji (-1) znajduje się instalacja odprowadzająca ścieki, do której należy doprowadzić wszystkie ujścia brudnej wody z ww. łazienek. W sumie do wymiany przeznaczono siedem pionów instalacyjnych przechodzących przez wszystkie kondygnacje. Główny zakres prac to: a) wymiana okładzin ścian w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie ścian, wymiana płytek na ścianach, malowanie pozostałych części ścian), b) wymiana drzwi wejściowych w łazienkach, c) wymiana posadzek w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie podłoża, wymiana płytek na podłogach), d) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej i urządzeń w łazienkach, e) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (wymiana wszystkich rur sanitarnych zarówno doprowadzających wodę do łazienek jak i odprowadzających ścieki) i montaż urządzeń armatury łazienkowej (materiał Wykonawcy) w łazienkach, f) pozostałe roboty, w tym między innymi demontaż i montaż nowego oświetlenia w łazienkach (materiał Wykonawcy), wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych itp. Pełen wykaz robót wraz z wszelkimi szczegółami stanowią załączniki: 1) Kosztorys ofertowy, 2) Obmiar (Przedmiar), 3) Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonane przez mgr inż. Tomasza Wielgosińskiego Firma „Dom-Tom”. W celu zastosowania właściwej stawki podatku VAT Zamawiający informuje, że budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski jest budynkiem mieszkalnym dla 106 osób świadczącym całodobową opiekę. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca opracuje na własny koszt propozycję uzupełnienia braków i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: rozbiórkowe, hydrauliczne,tynkarskie, okładzinowe,malarskie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: 1. Branża budowlana: -roboty murarsko-tynkarskie - roboty hydrauliczne -roboty wykończeniowe 2. Branża elektryczna: -wykonanie instalacji elektrycznych Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację. 2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: - listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczy tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Podczas wykonywania prac remontowych Wykonawca winien zabezpieczyć podłogi przy wejściach do pokojów w których są wykonywane roboty budowlane. Obowiązek zabezpieczenia podłóg dotyczy również korytarzy DPS, które będą używane jako droga do pokoi oraz wind. Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć folią drzwi wejściowe do pokoi mieszkalnych. Ustala się godziny prac od godz. 08:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do soboty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca remontował maksymalnie dwa piony sanitarne jednocześnie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania DPS. Na początku wykonywania prac Wykonawca winien zamontować zawory (pomiędzy parterem a piwnicą) tak, aby pion był wyłączony z eksploatacji. Zamontowane zawory zapewnią zabezpieczenie reszty budynku w wodę oraz w dalszej części prac posłużą do ułożenia nowych pionów wodnych. Zamawiający zastrzega, że woda w DPS może być wyłączona na okres maksymalnie dwóch godzin po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Demontaż, wywóz oraz utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania robót leży w obowiązkach Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość podstawienia kontenera na odpady na zewnątrz przy jednych z drzwi zewnętrznych. Kolorystyka wszystkich płytek oraz ich rodzaj do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Armatura łazienkowa (rodzaj) do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Elementy oświetlenia łazienek (plafony, kinkiety) oraz elementy elektryczne do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Malowanie części ścian w łazienkach, tj. tych na których nie położono płytek, na kolor biały. Wykonawca jest zobowiązany do pomalowania ścian przy ościeżnicach od strony zewnętrznej łazienek, tj. tych części ścian, które zostały zniszczone przy wymianie drzwi wejściowych do łazienek, w kolorze zbliżonym do istniejącego - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Minimalny okres rękojmi (gwarancji) na wykonane roboty budowlane wynosi 5 lat (słownie: pięć lat). Gwarancja obejmuje roboty budowlane, ale nie obejmuje armatury łazienkowej. Działając na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) w celu spełnienia obowiązku opisania w przedmiocie zamówienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty Zamawiający informuje, iż w trakcie wykonywania prac będzie wykonywana inna robota budowlana w obiekcie tj. „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Żwirki 5/7”. Wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia: Zabezpieczenie interesów Zamawiającego i osób trzecich: Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez niego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego i publicznego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej: Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty). Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, warunków dostaw, składowania wyrobów i materiałów: Zamawiający nie przewiduje możliwości składowania wyrobów i materiałów w miejscu montażu. Miejsce, sposób ewentualnego składowania oraz warunki dostaw Zamawiający pozostawia w zakresie działania Wykonawcy, który powinien zapewnić właściwe składowanie i zabezpieczenie oraz dostawę na miejsce montażu na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi standardami, zapewniającymi utrzymanie właściwej jakości i bezpieczeństwa. Wariantowe stosowanie wyrobów i materiałów: Nazwy własne produktów i materiałów przywołane w załącznikach kosztorys ofertowy, obmiar (przedmiar) i innych mają za zadanie ustalenie pożądanego standardu wykonania i jednoznaczne określenie właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Zastosowanie innych typów materiałów budowlanych, innych typów urządzeń sanitarnych i wszelkich innych materiałów niż wymienione w kosztorysie ofertowym, obmiarze (przedmiarze) i innych załącznikach jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia co najmniej takich parametrów technicznych, jakie założono w dokumentacji oraz technologii wykonania zdeterminowanej opisem przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn do wykonywania robót: Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, jaki nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót. Wymagania dotyczące środków transportowych: Wykonawca jest zobowiązany do używania takich środków transportowych, jakie nie spowodują uszkodzeń przewożonych wyrobów i materiałów. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. Opis kontroli i odbioru robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakości wyrobów i materiałów budowlanych. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu: Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o gotowości danej części robót zanikających i ulegających zakryciu do kontroli i odbioru. Odbiór końcowy: Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego musi być zgłoszona na piśmie do Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi w terminie, który zostanie wyznaczony zgodnie z zapisem w umowie na wykonanie zamówienia. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakościowej i ilościowej wykonanych robót na podstawie dokumentów odbiorowych dokonując szczegółowych oględzin, oceny wizualnej. Dokumenty do odbioru prac: Do odbioru robót będą wymagane certyfikaty, aprobaty dotyczące materiałów. Jednoznacznie określa się, że roboty wyszczególnione w niniejszym wniosku nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na roboty budowlane. W związku z powyższym nie ma obowiązku wyznaczania kierownika robót. Zaleca się, by Oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zastosuje w postępowaniu procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp – najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. DO OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w ww. oświadczeniu informacje o tych, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 4. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków,opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz opłat lokalnych– wg załącznika nr 6, 3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne na podst. art. 24 ust.1 pkt.22 – wg załącznika nr 7, 4) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art.24 ust.1pkt.15 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – wg załącznika nr 8, 5) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp oraz o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dla wykazania braku postaw wykluczenia wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności) – – wg załącznika nr 9, 6) Wykazu robót budowlanych, potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej:trzech zamówień (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości każdej nie mniejszej niż wartość brutto zaoferowana w niniejszym postępowaniu – wg załącznika nr 5, • Dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 7) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00zł. 8) Podpisany wzór umowy – wg załącznika Nr 10 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zgodnie z art. 22d ust. 2 Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach