Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinku ul. Jasna 2

Komunalne Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 372 99 20, 600813117 , fax. 94 372 99 29
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalne Centrum Usług Wspólnych
    1 Maja 2
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 372 99 20, 600813117, fax. 94 372 99 29
    REGON: 32093849000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcuw.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinku ul. Jasna 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinku przy ul. Jasnej 2 zgodnie z projektem budowlanym wraz z wykonawczym, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz oddanie przedmiotowego obiektu, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie określonym w: 1 Projekcie budowlanym wraz z wykonawczym. 2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiarami robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 3. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony - zalecany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach