Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

Dom Pomocy Społecznej w Sobowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-530 Ożarów, Sobów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8611942 , fax. 15 8611941
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
    Sobów 117
    27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8611942, fax. 15 8611941
    REGON: 29114210200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Sobowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont łazienek w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Sobowie". Przedmiot zamówienia został opisany w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie w/w przedmiaru robót. Główny zakres obejmuje: demontaż okładzin ściennych, demontaż posadzki wraz z okładziną, demontaż drzwi wraz z poszerzeniem otworów i zamontowaniem nowych drzwi, wykucie przegłębienia posadzki pod brodziki, wywóz i utylizacja gruzu i zdemontowanych urządzeń, wykonanie szczelnej hydroizolacji posadzki i ścian łazienki, demontaż armatury sanitarnej wraz z dostarczeniem i zamontowaniem nowej, montaż sprzętu elektrycznego, dostawa i montaż wyposażenia łazienek o wysokim standardzie, odtworzenie okładzin ściennych i posadzkowych płytkami nieszkliwionymi satynowymi, usunięcie starej farby wraz z pomalowaniem na nowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; c) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie „ Przedmiaru ” robót, o którym mowa w Części II pkt. 2.1. SIWZ; d) pełnomocnictwo (W przypadku podpisywania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania wyjaśnień, uzupełniania ofert i dokonywania innych czynności wynikających z prowadzonego postępowania przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej). Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1 a) SIWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.a) SIWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, dotyczące podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach