Dom Pomocy Społecznej w Sobowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-530 Ożarów, Sobów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8611942 , fax. 15 8611941
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
Sobów 117
27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8611942, fax. 15 8611941
REGON: 29114210200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Sobowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont łazienek w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Sobowie". Przedmiot zamówienia został opisany w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie w/w przedmiaru robót. Główny zakres obejmuje: demontaż okładzin ściennych, demontaż posadzki wraz z okładziną, demontaż drzwi wraz z poszerzeniem otworów i zamontowaniem nowych drzwi, wykucie przegłębienia posadzki pod brodziki, wywóz i utylizacja gruzu i zdemontowanych urządzeń, wykonanie szczelnej hydroizolacji posadzki i ścian łazienki, demontaż armatury sanitarnej wraz z dostarczeniem i zamontowaniem nowej, montaż sprzętu elektrycznego, dostawa i montaż wyposażenia łazienek o wysokim standardzie, odtworzenie okładzin ściennych i posadzkowych płytkami nieszkliwionymi satynowymi, usunięcie starej farby wraz z pomalowaniem na nowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; c) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie „ Przedmiaru ” robót, o którym mowa w Części II pkt. 2.1. SIWZ; d) pełnomocnictwo (W przypadku podpisywania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania wyjaśnień, uzupełniania ofert i dokonywania innych czynności wynikających z prowadzonego postępowania przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej). Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1 a) SIWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.a) SIWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, dotyczące podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkietu podłogowego oraz wykonanie malowań Sali gimnastycznej segment G w Szkole Podstawowej w Połańcu
Dodano: 2024-07-08 - Remont budynku portierni etap IV
Dodano: 2024-06-26 - Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
Dodano: 2024-06-25 - Remont konserwatorski elewacji zewnętrznej zabytkowego dworu - siedziby Urzędu Gminy Słupia
Dodano: 2024-06-18 - „Naprawa ściany magazynu nr 11 w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku, wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego i wymianą drzwi garażowych”-powt.
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie remontu wybranych zewnętrznych części budynku stacji Trafo w Kielcach przy ul. Warszawskiej 430
Dodano: 2023-10-10 - „Adaptacja budynku komunalnego, znajdującego się na dz. nr 1871/3 na Publiczne Przedszkole w Kołaczkowicach”
Dodano: 2023-08-16 - Remont budynku portierni – etap III.
Dodano: 2023-06-16 - Odwodnienie i remont budynku wyciągu
Dodano: 2023-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
Dodano: 2022-12-21