Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7462703 , fax. 0-29 7462703
- Data zamieszczenia: 2017-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
ul. 3 Maja 50
07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7462703, fax. 0-29 7462703
REGON: 28552800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mdkostrowmaz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek na parterze budynku Kina Ostrovia przy ul. 11 Listopada 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu łazienek na parterze budynku Kina Ostrovia przy ul. 11 Listopada 5. 2. Zamówienie jest III etapem realizacji projektu „Rozbudowy i przebudowy kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej” i polega na kontynuacji rozpoczętego wcześniej remontu i modernizacji kina. Niniejsze zamówienie obejmuje remont łazienek na parterze budynku Kina Ostrovia w następującym zakresie: - roboty demontażowe i rozbiórkowe w łazienkach: męskiej, damskiej, dla niepełnosprawnych - wykonanie nowych ścianek - roboty nowe w łazienkach (ułożenie glazury, gresu polerowanego) - wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej - wymiana tablicy bezpiecznikowej - instalacja pomiarów - wymiana wentylacji - wymiana instalacji kanalizacyjnej - demontaż i montaż ustępów podwieszanych oraz umywalek i pisuarów - wymiana instalacji wodociągowej - wymiana instalacji co - wymiana pionu i grzejników na piętrze - korytarz przy sanitariatach 3. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w projekcie i szczegółowych przedmiarach. !UWAGA! Załączony projekt budowlany dotyczy całego zakresu prac związanych z rozbudową i przebudową kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej. Niniejsze zamówienie nie obejmuje: 1) prac wykonanych w I etapie, związanych z: wykonaniem modernizacji sali widowiskowo-kinowej, instalacją elektryczną w Sali Kina i na scenie, nagłośnieniem kinowym i koncertowym, instalacja oświetlenia scenicznego, klimatyzacji i wentylacji w sali kina i pokoju operatorów. 2) prac realizowanych w II etapie związanych z wykonaniem modernizacji sali widowiskowo-kinowej Cz. I – Wykonanie prac ogólnobudowlanych związanych z branżą architektoniczną, konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną w sali kinowej i gabinecie projekcyjnym, Cz. II - Wykonanie prac związanych z branżą akustyczną i Cz. III – Dostawą i montażem foteli kinowych, 3) pozostałych prac przewidywanych do realizacji w następnych etapach: winda osobowa – towarowa, modernizacja korytarza na parterze, modernizacja pomieszczenia kasy biletowej, przebudowa klatek schodowych, rozbudowa holu o taras nad wejściem zgodnie z projektem, system alarmowy, instalacji telefonicznej i teletechnicznej. Ponadto Zamawiający dokonał nieistotnych zmian w projekcie – aktualna dokumentacja znajduje się w folderze „III-ETAP Remont Łazienek” w pliku „Kino-Ostrovia-lazienki-20170925-DOKUMENTACJA.zip”. Wykonawca przy obliczaniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia rodzaju i kolorystki stosowanych materiałów. 6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować roboty w sposób wykluczający narażenie użytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonawca zastosuje szczególne środki ostrożności i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż. 7. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty. 8. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Uwagi końcowe: Z uwagi na charakter budynku wszystkie projektowane prace wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Materiały użyte do budowy winny posiadać atest oraz być dopuszczone do powszechnego stosowania. Po wykonaniu robót wykonać niezbędne pomiary w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, dokonać niezbędnych prób instalacji wodno- kanalizacyjnej i sprawności działania pozostałych wszelkich instalacji. Roboty elektryczne wykonać, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorsze niż opisane w przedmiarach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 700.00 PLN. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-10-10 do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Strzegowie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boksu garażowego oraz modernizacja budynku OSP Sokółka wraz z częścią mieszkalną
Dodano: 2024-07-08 - Remont słupów i innych elementów konstrukcyjnych na poziomie NS w Centrali NBP
Dodano: 2024-07-05 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU „T4” WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa przeciwpożarowej drogi ewakuacyjnej wraz z wymianą niektórych drzwi w budynku przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
Dodano: 2024-06-07 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-03