Przetargi.pl
REMONT ŁAZIENEK NA ODDZIALE PEDIATRII PAWILONU ŁÓŻKOWEGO ORAZ REMONT TOALETY NA PARTERZE W BUDYNKU 1 D SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE, UL. DR A. JAGALSKIEGO 10

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ŁAZIENEK NA ODDZIALE PEDIATRII PAWILONU ŁÓŻKOWEGO ORAZ REMONT TOALETY NA PARTERZE W BUDYNKU 1 D SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE, UL. DR A. JAGALSKIEGO 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont łazienek na Oddziale Pediatrii Pawilonu Łóżkowego oraz remont toalety na parterze w budynku 1 D Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w Wejherowie, ul. dr A. Jaqalskiego 10. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: - Zadanie 1: Remont łazienek na Oddziale Pediatrii Pawilonu Łóżkowego; - Zadanie 2: Remont toalety na parterze w budynku 1 D Szpitala; 1.1 Zakres prac obejmuje m.in. : Zadanie 1: Remont 14 łazienek na Oddziale Pediatrii w tym: - 11 łazienek przy salach chorych dzieci ( od nr 1-4; od nr 6-10; od nr 12-13 ) - 2 łazienki dla personelu - 1 łazienka dla dzieci niepełnosprawnych 1. Demontaż urządzeń sanitarnych w tym: (umywalek, baterii, wanien, sedesów, ustępów z miską fajansową). 2. Przygotowanie podejścia odpływowego i podejścia wodociągowego. 3. Rozebranie ścian z płytek ceramicznych. 4. Rozebranie posadzki z płytek terakoty. 5. Wykucie ościeżnic drewnianych z muru. 6. Rozebranie ścianek działowych i postawienie nowych. 7. Dostosowanie rozdzielni elektrycznej do nowej instalacji zasilającej 8. Demontaż opraw żarowych i montaż nowych. 9. Montaż opraw oświetleniowych typu LED przy umywalkach i lamp typu LED sufitowych. 10. Wymiana wyłączników i gniazd wtyczkowych. 11. Montaż wentylatorów ściennych. 12. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej. 13. Ułożenie posadzek płytkami podłogowymi ( terakotą). 14. Wstawienie ościeżnic i drzwi płytowych z zamkami wpuszczanymi, klamkami, szyldami oraz samozamykaczami. Uwaga! Drzwi i ościeżnice – materiał Zamawiającego. 15. Malowanie powierzchni tynków. 16. Montaż białego osprzętu w tym dla osób niepełnosprawnych (kabin natryskowych, brodziki, umywalek, baterii umywalkowych i wannowych, sedesów, misek ustępowych, nakładki na sedesy, wanienek do mycia niemowląt), 17. Wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki łazienkowe 18. Wyposażenie łazienek w: lustra i pochwyty, przewijaki ścienne, 19. Próba szczelności instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych, 20. Wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej ochronnej. 21. Wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. Zadanie 2: 1. Demontaż ościeżnic drzwiowych, 2. Demontaż urządzeń sanitarnych, 3. Rozebranie ścian z płytek ceramicznych i posadzek, 4. Przygotowanie podejścia odpływowego i podejścia wodociągowego, 5. Montaż baterii umywalkowej, umywalki pojedynczej, miski ustępowej, 6. Wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki, 7. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej, 8. Ułożenie posadzek płytkami podłogowymi, 9. Wstawienie ościeżnicy i drzwi płytowych z wkładką patentową, Uwaga! Drzwi i ościeżnice – materiał Zamawiającego. 10. Montaż opraw oświetleniowych i gniazda wtyczkowego, 11. Montaż lustra ściennego, 12. Badanie skuteczności zerowania, 13. Wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. Rodzaj i kolorystykę: posadzek, glazury, luster, zasłon i drążków prysznicowych, uchwytów dla niepełnosprawnych należy przed wykonaniem prac uzgodnić z Zamawiającym. 1.2. Zakres robót ( w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia) oraz sposób ich wykonania szczegółowo określają: a/ Dokumentacja projektowa ( Rysunek nr 1 i nr 2) - załącznik nr 7 do SIWZ b/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ c/ Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 1.3. Załączone do SIWZ przedmiary robót – załącznik nr 9 do SIWZ stanowią jedynie materiał informacyjny i pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia łącznej ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami. UWAGA: W Zadaniu 1 Wykonawca dokona wyceny robót- bez pozycji wymienionych w przedmiarze robót tj.: bez poz.19, poz.55, poz. 81, poz.84 i poz. 110 tzn.: drzwi i ościeżnice wraz z wyposażeniem - materiał Zamawiającego. W Zadaniu 2 Wykonawca dokona wyceny robót – bez pozycji 51 wymienionej w przedmiarze robót tzn. drzwi z ościeżnicą z wyposażeniem – materiał Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym pod numerem telefonu 58 57 27 241. 2. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 3. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. CPV: - 45.21.51.40-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA SKŁADA: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2019 Dz.U. poz. 700, 730 z późn. zm .). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3 Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach