WIELKOPOLSKI SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ PLACÓWEK TERAPEUTYCZNO – WYCHOWAWCZYCH W CEREKWICY NOWEJ ogłasza przetarg
- Adres: 63-233 Cerekwica Nowa, 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WIELKOPOLSKI SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ PLACÓWEK TERAPEUTYCZNO – WYCHOWAWCZYCH W CEREKWICY NOWEJ
1
63-233 Cerekwica Nowa, woj. wielkopolskie
REGON: 381235570 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cerekwica-mow.pl/historia/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń grup wychowawczych w budynku internatu A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń grup wychowawczych w budynku internatu A zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:1) projekt wykonawczy,2) przedmiar robót,3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,4) pozwolenie WKZ,5) pozwolenie na budowę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 500 000,00 PLN;b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 500 000,00 PLN.2) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 roboty budowlane, których każda polegała na wykonaniu robót remontowych budynku/budynków użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065) i zawierał w swym zakresie wymianę instalacji sanitarnych, o wartości każdej z robót min. 300 000 zł wraz z podatkiem vat.b) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jako kierownik robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień oraz posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece.c) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jako kierownik robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień,d) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jako kierownik robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi, w specjalności instalacyjnej elektrycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
Dodano: 2024-07-20 - Prace przy zabytkowym dworze w miejscowości Parczew
Dodano: 2024-07-05 - Remont szatni, sali gimnastycznej i korytarza w segmencie sportowym
Dodano: 2024-07-04 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły ponadpodstawowej
Dodano: 2024-07-04 - Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-02 - Remont korytarzy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej – podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
Dodano: 2024-07-01 - Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
Dodano: 2024-07-01 - Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24