Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-682 Warszawa, ul. Hoża 88
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6969015 , fax. 022 6213045
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy
ul. Hoża 88 88
00-682 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6969015, fax. 022 6213045
REGON: 01575286600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek i sal oraz wymiana stolarki okiennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont trzech łazienek, dwóch sal na I piętrze oraz wymiana pięciu okien na korytarzu i w salach lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 97 przy ul. Tarchomińskiej w Warszawie, w zakresie wskazanym w załącznikach nr 7,7a,7b do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3 000 zł. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następują
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.), - udzielą co najmniej na okres nie krótszy niż 24 miesiące gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez zamawiającego art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) - należy podać co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 180.000,00 zł brutto każda o charakterze podobnym do charakteru przedmiotu zamówienia. 1.4 Wykaz osób (minimum 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a w przypadku osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi także dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na podstawie przepisów Prawa budowlanego. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych jak również posiadać dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 6). 1.5 Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej dołączy oświadczenie, że wszelkie uszkodzenia wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów będą usuwane lub naprawiane na koszt Wykonawcy, a w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej określonej w umowie (załącznik nr 8). 1.6 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja wykonawcy i producenta
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rozbiórki budynku Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie we Włoszech
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja toalet w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych w 2016/2017 obejmujących bieżące konserwacje oraz drobne prace budowlane w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka trzech budynków przy ul. Hynka 10/12 i jednego budynku przy ul. Nadarzyńskiej 43 w Grodzisku Mazowieckim Nr. ZP.271.60.2016
Dodano: 2016-07-26 - Remont dachu nad salą konferencyjną, w budynku A Centrum Badań Kosmicznych, w Warszawie przy ul. Bartycka 18a
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja pomieszczeń szkoły, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/V/10/8 - modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 94 przy ul. Cietrzewia 22A w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu WC na stacji A7 Wilanowska I linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-07-13 - DSE Jarosław: Remont lekkich stropów ostatniej kondygnacji oraz przedłużenie kanałów wentylacji grawitacyjnej w skrzydle południowym i północnym, remont poszycia dachowego, remont drabiny prowadzącej na dach oraz remont świetlika w budynku nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 103/105, 02-089 Warszawa
Dodano: 2016-07-08 - Częściowa wymiana pokrycia dachowego
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie nawierzchni jezdni Al. Chopina na odc. km 0+000 - 0+422 i km 1+271 - 1+679 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2008/32 pn.: Budowa Al. Chopina oraz przebudowa ul. Paderewskiego na odc. km 0+180 - 0+400 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/07 pn.: Przebudowa ul. Paderewskiego
Dodano: 2016-07-06