Zespół Szkół Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. A. Mickiewicza 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2722096 , fax. 086 2722413, 2722874
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1
ul. A. Mickiewicza 3 3
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 086 2722096, fax. 086 2722413, 2722874
REGON: 00028111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lograjewo.win.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek dla osób niepełnosprawnych w internacie Zespołu Szkół Nr 1 w Grajewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- rozbiórka ścianek działowych -15,58 m2 - wykuciem ościeżnic stalowych- 4 szt - wykonanie nadproża z belek stalowych - szt 1 - poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego, - osadzenie ościeżnicy stalowej wraz z zawieszeniem skrzydeł drzwiowych- 1 kpl, - skucie płytek ceramicznych ze ścian i z posadzki - 39,24 m2 - wykonanie nowej instalacji wody zimnej , wody ciepłej oraz instalacji kanalizacyjnej - 27,60 mb, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 33,708 m2, - wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 5,535 m2, - montaż nowej armatury sanitarnej - 3 kpl - montaż osprzętu dla osób niepełnosprawnych - 4 kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454312009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzy zamówienia, którego przedmiotem były roboty okładzinowe ścian o wartości nie mniejszej niż 18 tys. zł. netto każde, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie posiadają zadłużenia wobec Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty. Oceny spełniania powyższych warunków dokonywał będzie Zamawiający na podstawie analizy złożonych przez oferentów dokumentów i zawartych w nich informacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy zamówienia o wartości min. 18 tys. zł. netto każde, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , a także potwierdzonych, że roboty te zostały wykonane należycie. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy i kopie) spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lograjewo.win.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną