Przetargi.pl
Remont łącznika w budynku Urzędu Miasta Świdnik w celu wydzielenia pomieszczenia administracyjno-biurowego

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2014-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łącznika w budynku Urzędu Miasta Świdnik w celu wydzielenia pomieszczenia administracyjno-biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1Przedmiotem zamówienia jest : Remont łącznika w budynku Urzędu Miasta Świdnik w celu wydzielenia pomieszczenia administracyjno-biurowego w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i jego przeznaczeniem. 4.2Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1 Dokumentacja projektowa 1.1) Wykonawca pozyska: a)aktualna mapa do celów projektowych, b)wypis i wyrys z rejestru gruntów, c)wszystkie wymagane prawem opinie i uzgodnienia, d)ostateczna decyzja pozwolenia na budowę. 1.2) Wykonawca opracuje: a)projekt budowlany - wykonawczy - budowlany - 5 egzemplarzy, b)projekt budowlany - wykonawczy - oświetlenia - 5 egzemplarzy, c)projekt budowlany - wykonawczy - centralnego ogrzewania - 5 egzemplarzy, d)przedmiar - 1 egzemplarz, dla poszczególnych branż, e)kosztorys szczegółowy - 1 egzemplarz, dla poszczególnych branż, f)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz dla poszczególnych branż. 2) Nadzór autorski Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski. 4.2.2 Roboty budowlane Wykonawca wykona roboty budowlane o zakresie robót wiodących j. n.: a)Przygotowanie ościeży pod montaż okien /wycięcie otworów w płycie warstwowej PW8/, b)Wstawienie okien z PCV 1200x1200 , c)Montaż parapetów wewnętrznych oraz okapników z zewnątrz, d)Montaż i wykonanie obróbek blacharskich wraz z tynkowaniem wewnątrz, e)Wykonanie ścian z płyty gipsowo-kartonowej, f)Wstawienie drzwi, g)Malowanie ścian i sufitów, h)W razie konieczności naprawa posadzki z płytek gresowych, Zakres robót instalacyjnych: a)Instalacja CO /podłączenie z pomieszczenia nr 06 lub 16, b)Montaż grzejników CO, c)Dostosowanie instalacji elektrycznej z oświetleniem, d)Dostosowanie instalacji alarmowania /czujki ruchu/. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i pozyskanego pozwolenia na budowę. 4.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : a) program funkcjonalno-użytkowy Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach