Przetargi.pl
Remont łącznika pomiędzy Halą Targową (Płaską) a Halą Rybną wraz z podłączeniem do układu wentylacji mechanicznej oraz do układu SSP na terenie ZMHT w Gdyni.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, Hugo Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Hugo Kołłątaja 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
    REGON: 36099552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łącznika pomiędzy Halą Targową (Płaską) a Halą Rybną wraz z podłączeniem do układu wentylacji mechanicznej oraz do układu SSP na terenie ZMHT w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zamówienia pn. „Remont łącznika pomiędzy Halą Targową (Płaską) a Halą Rybną wraz z podłączeniem do układu wentylacji mechanicznej oraz do układu SSP na terenie ZMHT w Gdyni”. 1. Zakres remontu został określony na podstawie: 1) Projektu Wykonawczego z zakresu Architektury, stanowiący Załącznik nr 4 do warunków umowy, 2) Projektu Wykonawczego z zakresu Instalacji elektrycznej i SSP, stanowiący Załącznik nr 5 do warunków umowy, 3) Projektu Wykonawczego z zakresu Instalacji sanitarnej i wentylacji, stanowiący Załącznik nr 6 do warunków umowy, 4) Projektu Wykonawczego z zakresu Konstrukcji, stanowiący Załącznik nr 7 do warunków umowy oraz 5) STWiORB architektura stanowiący Załącznik nr 8 do warunków umowy, 6) STWiORB robót budowlano montażowych wentylacji mechanicznej stanowiący Załącznik nr 9 do warunków umowy 7) STWiORB instalacji elektrycznej i SSP stanowiący Załącznik nr 10 do warunków umowy, 2. Roboty budowlane polegać będą na realizacji prac remontowych, opisanych szczegółowo w: Przedmiarze Robót z zakresu: 1) Przedmiar -roboty remontowo ogólnobudowlane, stanowiący załącznik nr 11 do warunków umowy 2) Przedmiar- Instalacji elektrycznej i SSP, stanowiący załącznik nr 12 do warunków umowy, 3) Przedmiar -Instalacji sanitarnych, stanowiący załącznik nr 13 do warunków umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „Wadium do przetargu nr ZBILK.IZ.MK.241.P.17.2020.” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w Biurze Obsługi Mieszkańca (Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, ul. H. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, z dopiskiem: „Remont łącznika pomiędzy Halą Targową (Płaską) a Halą Rybną wraz z podłączeniem do układu wentylacji mechanicznej oraz do układu SSP na terenie ZMHT w Gdyni nr ZBILK.IZ.MK.241.P.17.2020.” 6. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert. 7. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia). 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 11. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do formularza oferty –Załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SIWZ). oraz Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku współnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 4. Wszystkie oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ składane są w oryginale zaś oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia może dokonać odpowiednio Wykonawca Podmiotu, na którego zdolności Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo Podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia” – „nie spełnia”. 8. Zamawiający wskazuje na możliwość samooczyszczenia Wykonawcy zgodnie z przepisami art. 24 ust. 8 i 9 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia o których mowa w ROZDZ. VII ust 1 pkt 1.1, 1.2 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w RODZ. VI ust. 2 pkt 3, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) lub podwykonawca lub podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego)-argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014r. (sygn.akt:Sygn. Kt KIO 1495.14)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach