Przetargi.pl
Remont laboratorium L-53 w budynku L-29/31 Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont laboratorium L-53 w budynku L-29/31 Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia laboratoryjnego nr 53 wraz z przyległym korytarzem w przewiązce budynku L-29/L-31, dla potrzeb Katedry Przeróbki Plastycznej Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej. Lokalizacja: budynek położony przy Al. Powstańców Warszawy 8 w Rzeszowie. Zakres robót obejmuje między innymi: Roboty budowlane: =częściowa rozbiórka ścianki działowej grubości 1/2 i 1/4 cegły ( ok. 60 m2 ), =wykonanie ścianek gipsowo - kartonowych ( ok. 70 m2) oraz aluminiowej przeszklonej ( ok. 4,8 m2 ), =wymiana posadzek: z płytek PCV, lastrykowych na nowe z płytek Gres 30x30 cm (ok. 156 m2), =malowanie emulsyjne ścian farbami np. lateksowo-akrylowymi, (ok. 283 m2), =malowanie olejne stolarki i elementów metalowych (ok. 46 m2), =wykonanie sufitu podwieszonego ( ok. 133 m2), =montaż na ścianie okiennej deski odbojowej ( ok. 50 m), =wykonanie balustrady schodowej z rur chromoniklowych ( ok. 5,8 m), =usunięcie i wywóz gruzu - zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu. Roboty instalacyjne - sanitarne: =wymiana pionu kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na PCV, =wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym montaż elektrycznego podgrzewacza wody i 2 szt. umywalek, =próba ciśnieniowa wykonanej instalacji. Roboty instalacyjne - elektryczne: =wymiana rozdzielni i instalacji w pomieszczeniu laboratorium L-53 i przyległym korytarzu, =częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, pomiary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.1 PZP: = Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1. Ustawy PZP (oraz złożą w tej sprawie stosowne oświadczenie). = Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia (potwierdzone w akcie rejestracji działalności gospodarczej lub KRS). = Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności : a) uzyskali w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 600 tys. zł, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, c) posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i będzie to ubezpieczenie kontynuowane przez okres realizacji zamówienia, d) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) trzech zamówień o łącznej wartości co najmniej 250 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia ( remonty w zakresie robót budowlanych), poparte informacjami inwestora o zakresie i wartości wykonanych robót (referencjami), oraz że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. e) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: 1) budowlano- konstrukcyjnej, 2) instalacji sanitarnych, 3) instalacji elektroenergetycznych w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia). f) nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego. g) nie zalegają z uiszczaniem podatków. h) nie zalegają z uiszczaniem składek ZUS. Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium w sposób jednoznaczny : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: = oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru Zamawiającego, = aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), = aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), = aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), = aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). = aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); = Przykłady realizacji - trzech zamówień o łącznej wartości co najmniej 250 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia ( remonty w zakresie robót budowlanych) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Podane przykłady muszą pochodzić z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) = wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: 1. budowlano- konstrukcyjnej, 2. instalacji sanitarnych., 3. instalacji elektroenergetycznych, - wg wzoru Zamawiającego. = informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej, koniecznej do realizacji zamówienia. = sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, natomiast w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że średnioroczny przychód netto wyniósł nie mniej niż 600 tys. zł. = Polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie) z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. = Informacja o podwykonawcach lub współwykonawcach. Wymagana forma dokumentu - oryginał wg wzoru Zamawiającego = Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. = Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach