Przetargi.pl
Remont laboratorium H-68 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku H dla potrzeb Katedry Technologii Tworzyw Sztucznych Wydziału Chemicznego

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont laboratorium H-68 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku H dla potrzeb Katedry Technologii Tworzyw Sztucznych Wydziału Chemicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót branżowych przewidzianych do wykonania obejmuje m. in : 1. Roboty budowlane: - skucie istniejących płytek ściennych glazurowanych, - zerwanie starych posadzek z płytek tarakota, - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej, - malowanie 2 krotne sufitów ( po uprzednim przygotowaniu powierzchni) i ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi, o podwyższonej odporności na odczynniki chemiczne, - malowanie farbą olejną: ościeżnic stalowych, przewodów instalacyjnych (rur), konstrukcji wsporczej parapetów okiennych, - wykonanie nowych posadzek z płytek Gres 30x30 cm wraz z cokolikami wys.15 cm, po uprzednim wykonaniu wyrównania podłoża, - obłożenie parapetów okiennych płytkami Gres 30x30 cm, po uprzednim zerwaniu nakładki z tworzywa sztucznego, gruntowaniu i wyrównaniu podłoża), - montaż progów drzwiowych, - remont stołów laboratoryjnych - 4 szt. - wg załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. 2. Roboty instalacyjne - sanitarne: - demontaż przewodów wentylacyjnych, - demontaż grzejników c.o. na czas realizacji robót (skucie płytek ściennych, uzupełnienie tynków), oraz powtórny montaż, - częściowy demontaż starej i wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą armatury oraz montażem nowej armatury specjalistycznej do stołów laboratoryjnych - wykonanie próby szczelności instalacji. 3. Roboty instalacyjne - elektryczne: - demontaż istniejących instalacji elektrycznych (oświetleniowa układana na ścianach, gniazd wtykowych 230V i 380V ), - wykonanie nowych instalacji elektrycznych wg nowego układu funkcjonalnego, w tym : instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych 230V i 380V, instalacja logiczna i telefoniczna, oraz wymiana rozdzielni elektrycznej w korytarzu, wraz z zabezpieczeniami tablicowymi. - wykonanie pomiarów po wykonaniu instalacji. - Usunięcie gruzu budowlanego z budynku i wywiezienie - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu. Załączniki graficzne: 1. Rzut parteru - sala laboratoryjna (zał. nr 1), 2. Schemat stołu laboratoryjnego (zał. nr 2), 3. Wzór rozmieszczenia szafek do stołów laboratoryjnych (zał. nr 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej: opisie technicznym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. 4. Dodatkowe informacje mające wpływ na przygotowanie oferty i realizacje zamówienia: Zaleca się zapoznanie z obiektem przed złożeniem oferty. Z uwagi na realizację prac remontowych w obiekcie czynnym użyteczności publicznej, należy przewidzieć koszty zabezpieczenia placu budowy oraz koszty bieżącego utrzymania porządku w rejonie ich wykonania (sprzątanie, wywożenie śmieci i gruzu), jak też koszty związanego z tym utrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach