Przetargi.pl
Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24

Miejskie Przedszkole nr 93 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-648 Katowice, ul. Łętowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 202 87 75 , fax. 32 202 87 75
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 93
    ul. Łętowskiego 24
    40-648 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 202 87 75, fax. 32 202 87 75
    REGON: 27055484100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej i magazynu produktów sypkich na I piętrze oraz dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych w zmywalni, wydawalni posiłków na parterze oraz pomieszczeniach zaplecza kuchennego w piwnicach. 1.1.2. Zakres robót objętych postępowaniem: 1.1.2.1. Zadanie pn. „Remont kuchni z zapleczem” obejmuje remont zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej, w pomieszczeniach: obróbki warzyw, obróbki owoców, obróbki jaj, magazynie pomocniczym, magazynie głównym, składzie odpadków, zlewkowni i korytarzu łączącym wszystkie w/w pomieszczenia (suma pow. = 73,2 m2), a także na I piętrze przy kuchni w magazynie materiałów sypkich o pow. 5,4 m2 (roboty nie ujęte w P.T.) oraz wyposażenie w sprzęt i urządzenia zmywalni i wydawalni posiłków na parterze. Zakres robót zostaje dodatkowo rozszerzony o roboty takie jak:  dostawa i montaż okapu kondensacyjnego, który okazał się niezbędny przy użytkowaniu zainstalowanego w kuchni właściwej (w ramach zeszłorocznego remontu), pieca konwekcyjno-parowego.  wymianę zużytych rur żeliwnych, poziomów kanalizacyjnych, podposadzkowych w pomieszczeniach zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej- od pionów do studzienek rewizyjnych (na zewnątrz budynku).  wymianę wyeksploatowanych i uszkodzonych zlewów żeliwnych na nierdzewne w pomieszczeniach zaplecza (wg zestawienia sprzętowego).  rozbiórka żelbetowych basenów - wyeksploatowanych i uszkodzonych (w byłych pomieszczeniach obróbki jaj i obróbki warzyw) - w jednym wypadku wymieniony na przestawny basen nierdzewny.  płytkowanie ścian do wys. 2,0 m w pomieszczeniach, w których niezbędna jest podwyższona higiena – obróbka warzyw, obróbka owoców i obróbka jaj.  demontaż niepotrzebnej rozdzielni elektrycznej przy kuchni właściwej (na I piętrze), która obsługiwała stary, nieistniejący już system wentylacji mechanicznej.  dostawa i montaż konwertera DC8 w celu wyrównania wydatku głównego ciągu wentylacyjnego w zależności od podłączanych, dodatkowych odbiorów powietrza.  wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą do obieralni warzyw oraz drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą w zlewkowni i składziku odpadków.  odtworzenie poziomej izolacji przeciwwilgociowej, podposadzkowej oraz podłoży betonowych po wymianie poziomów kanalizacyjnych wew. budynku.  odtworzenie betonowego utwardzenia terenu na zewnątrz budynku po zasypaniu wykopów.  wyposażenie gastronomiczne, sanitarne i meble kuchenne (wg załączonego zestawienia). 1.1.2.2. Szczegółowy zakres prac: 1. Branża budowlana: a. roboty rozbiórkowe i demontażowe:  demontaż urządzeń, sprzętu i innego wyposażenia zaplecza kuchni,  rozbiórki i przekucia w ścianach i ściankach,  wykucia ościeżnic drzwiowych,  skucie płytek ściennych i posadzki lastrykowej oraz wylewek i podłoży betonowych,  załadunek, wywóz i utylizacja gruzu. b. roboty remontowo-budowlane  zamurowania otworów przebić i ubytków w ścianach z cegły wraz z otynkowaniem,  uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowej, podłoży betonowych i wylewek cementowych,  obudowa pionów instalacyjnych płytami gk na stelażu,  licowanie ścian płytkami z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża,  płytkowanie posadzki z przygotowaniem podłoża i jego zagruntowaniem,  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, zmywalną ze zdrapaniem starej farby i przygotowaniem podłoża,  dwukrotne malowanie olejnie lamperii z naprawą podłoża,  zabudowa nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych z ościeżnicami,  wykonanie robót towarzyszących. 2. Branża instalacyjna: a. instalacje wodno-kanalizacyjne:  demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej oraz urządzeń i wyposażenia sanitarnego (piony, poziomy, podejścia itp. – w tym poziomy podposadzkowe wewnątrz budynku i na zewnątrz),  częściowe rozkucie podłoży betonowych oraz rozbiórka częściowa izolacji przeciwwilgociowych i wykopy,  montaż nowej instalacji wod,-kan. oraz osadzenie sprzętu i wyposażenia, a także izolacji rur,  wykonanie prób szczelności,  wykonanie robót towarzyszących. b. instalacja c.o.:  wymiana grzejników, pionów, gałązek i zaworów grzejnikowych  próba szczelności  wykonanie robót towarzyszących c. instalacja wentylacji mechanicznej:  montaż przewodów wentylacyjnych, nawiewnych i wywiewnych, anemostatów i przepustnic kanałowych oraz izolacja przewodów,  montaż symulatora sygnałów dla wentylacji mechanicznej,  montaż okapu kondensacyjnego,  wykonanie robót towarzyszących. 3. Branża elektryczna:  wymiana przewodów wraz z osprzętem (puszki, gniazda, łączniki),  wymiana opraw oświetleniowych,  likwidacja tablicy bezpiecznikowo-rozdzielczej,  pomiary elektryczne: rezystencji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz średniego natężenia oświetlenia,  wykonanie robót towarzyszących. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD” Andrzej Szydłowski, 43-309 Bielsko-Biała, ul. E. Zajączka 11, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego. W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi: • remont magazynów i pomieszczeń obróbki jarzyn, owoców i jaj oraz zlewkowni, składu odpadków i komunikacji zlokalizowanych w piwnicy, • zakres robót opisany w pkt. 2.1.2.1, • dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych w zmywalni, wydawalni posiłków na parterze oraz pomieszczeniach zaplecza kuchennego w piwnicach. Zakres robót NIE OBJĘTY niniejszym postępowaniem: • roboty budowlane polegające na przebudowie kuchni właściwej zlokalizowanej na piętrze, zmywalni i wydawalni posiłków również na poziomie piętra, zmywalni i wydawalni posiłków na parterze, • wyposażenie technologiczne zmywalni i wydawalni posiłków na I piętrze i w kuchni właściwej, • dwie windy towarowe, obsługujące pomieszczenia kuchenne na wszystkich, trzech kondygnacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach