Przetargi.pl
Remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Literacka 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 758 34 85 , fax. 0-22 758 34 85
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej
    ul. Literacka 20 20
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 758 34 85, fax. 0-22 758 34 85
    REGON: 01126772000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni, stołówki i zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku przy ulicy Literackiej 20 wraz z wyposażeniem kuchni i zaplecza w sprzęt. Zamówienie realizowane będzie w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 dla potrzeb kuchni i zaplecza kuchennego. Kuchnia szkolna ze stołówką wraz z zapleczem, będąca przedmiotem remontu, znajduje się częściowo w części głównej budynku oraz dobudowanej części parterowej. Pomieszczenia kuchni i zaplecza zlokalizowane są na jednym poziomie i są dostępne zarówno od strony zewnętrznej jak również z korytarza głównego szkoły z poziomu przyziemia. Wobec faktu, że poziom posadzki pomieszczeń kuchennych znajduje się ca 88 cm poniżej poziomu przyległego terenu, komunikacja z zewnątrz odbywa się poprzez wewnętrzne schody zlokalizowane w korytarzyku przykuchennym. Średnia wysokość pomieszczeń w świetle wynosi: kondygnacja przyziemia / kuchni / - 3,47 m. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń kuchni wraz ze stołówką i zapleczem - ca 229,70 m2. Zakres prac przewidzianych do wykonania Zakres rzeczowy inwestycji określony został w załączonej dokumentacji projektowej wykonanej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Projektowe Murex Sp.j. obejmującej: - projekt budowlany wykonawczy, - projekt instalacji wod-kan, - projekt wentylacji mechanicznej, - projekt instalacji gazowej i c.o., - projekt elektryczny, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz w projekcie techniczno-technologicznym zaplecza gastronomicznego stołówki opracowanym przez Małgorzatę Kraciuk. Dokumentację projektową Zamawiający udostępnia w materiałach przetargowych umieszczonych na stronie Zamawiającego lub w formie papierowej odpłatnie na zamówienie Wykonawcy. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami Prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę nw. uwarunkowania: 1. w pierwszej kolejności należy wykonać prace budowlane pomieszczeń jadalni (pomieszczenie nr 11), 2. prace związane z konstrukcją wsporczą pod centralę wentylacyjną wykonać w okresie letnim, przed jesiennymi deszczami, Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i wody na koszt Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją powykonawczą w zakresie umożliwiającym zgłoszenie obiektu do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr. 243, poz. 1623) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne lub lepsze). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej funkcjonalności. Materiały i elementy muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało na podstawie zaawansowania wykonania prac potwierdzonego w protokołach odbioru częściowego, w okresach nie krótszych niż miesięczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.08.2012 roku do godziny 12:00 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 16 9291 0001 0086 8394 2000 0060 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Remont kuchni w Szkole podstawowej nr 2 w Milanówku lub w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w Sekretariacie Szkoły ul. Literacka 20, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola2milanowek.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach