Przetargi.pl
Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej – II

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej – II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej – II. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz modernizacja systemu wraz z dostawą sprzętu w obiekcie Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej, ul. Zielona 1, 34-200 Sucha Beskidzka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część nr 1 – Przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Krytej Pływalni Część nr 2 – Remont dachu w budynku Krytej Pływalni Część nr 3 – Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta w budynku Krytej Pływalni Część nr 4 - Naprawa rynny ślizgowej zjeżdżali w budynku Krytej Pływalni Część nr 5 - Dostawa i montaż lin basenowy torowych w budynku Krytej Pływalni pozostałe informacje w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) sporządzone przez wykonawcę kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik A (dla części nr 1 zamówienia), Załącznik B (dla Części nr 2 zamówienia), Załącznik C (dla Części nr 3 zamówienia), ), Załącznik D (dla Części nr 4 zamówienia) do formularza oferty (w zależności od Części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach