Gmina Adamów ogłasza przetarg
- Adres: 21412 Adamów, ul. Kleeberga
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 755 31 67, , fax. 25 755 31 67
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamów
ul. Kleeberga 5
21412 Adamów, woj. lubelskie
tel. 25 755 31 67, , fax. 25 755 31 67
REGON: 71158240500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kotłowni, wymiana kotłów i trzonu kominowego w Zespole Szkół w Woli Gułowskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont kotłowni, wymiana kotłów i trzonu kominowego w Zespole Szkół w Woli Gułowskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postepowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz 1126). 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 5 pkt b i c: 9.1.składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 9 pkt lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 9 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 9.2. stosuje się. 9.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
Dodano: 2023-10-26 - Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
Dodano: 2023-08-11 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem kompaktowym w hali G26.
Dodano: 2022-12-06 - Kompleksowa i głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Łada
Dodano: 2020-08-09 - Termomodernizacja budynku Oddziału I w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Celejowie, Celejów 68, 24-120 Kazimierz Dolny
Dodano: 2020-07-29 - Kompleksowa i głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Łada
Dodano: 2020-07-10 - Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Majdan-Grabina - roboty instalacyjne
Dodano: 2020-05-05 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Niedźwiada.
Dodano: 2020-04-09 - REMONT INSTALACJI C.O. I WOD. KAN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SOLI- wznowiony-
Dodano: 2019-06-28 - REMONT INSTALACJI C.O. I WOD- KAN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SOLI
Dodano: 2019-06-10