Przetargi.pl
Remont kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 - Publiczne Gimnazjum Nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42, 42-680 Tarnowskie Góry.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-680 Tarnowskie Góry, ul. Powstańców Warszawskich 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 284 12 67 , fax. 0-32 284 12 67
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Tarnowskich Górach
    ul. Powstańców Warszawskich 42 42
    42-680 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 0-32 284 12 67, fax. 0-32 284 12 67
    REGON: 24012242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkolnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 - Publiczne Gimnazjum Nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42, 42-680 Tarnowskie Góry.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4- Publicznego Gimnazjum Nr 5 przy ul. Powstańców Warszawskich 42 w Tarnowskich Górach. Moc kotłowni 300 kW. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów i izolacji cieplnej w kotłowni, - montaż dwóch kotłów węglowych stalowych o mocy 150kW każdy z podajnikami automatycznymi na ekogroszek; - montaż urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną; - montaż czopuchów z blachy stalowej o grubości 5mm - montaż rurociągów i armatury; - zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów; - uruchomienie i regulacja pracy kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, tj. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Warunek doświadczenia zawodowego: - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością roboty budowlanej będącej przedmiotem zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegające na remoncie kotłowni węglowej o wartości robót 100.000,00 zł ( brutto) 3) Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych. 4) Warunek posiadania ubezpieczenia: - W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do ewidencji działo9ności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegające na remoncie kotłowni węglowej o wartości robót 100.000,00 zł ( brutto) Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności wraz zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach