Przetargi.pl
„Remont kotłowni w ZSP Granowo oraz wymiana kotła w istniejącej kotłowni w SP Bielawy dla zadania termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Granowo”

Gmina Granowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 72 067
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Granowo
    ul. Sportowa 2
    62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 72 067
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont kotłowni w ZSP Granowo oraz wymiana kotła w istniejącej kotłowni w SP Bielawy dla zadania termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Granowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania przewiduje się: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Granowie: Remont kotłowni musi uwzględniać istniejącą instalację c.o. i c.w.u., które nie podlegają remontowi w zakresie przewodów. Projektuje się wymianę kotłów gazowych wraz z technologią kotłowni. W miejsce 4 kotłów wolnostojących projektuje się 3 wiszące kotły gazowe kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania pracujące w kaskadzie o łącznej znamionowej mocy cieplnej nie mniejszej niż 160 kW i nie większej niż 170 kW dla parametrów czynnika grzewczego 80/60o C. 2) Szkoła Podstawowa w Bielawach: Remont istniejącej kotłowni ograniczony jest do wymiany pieca oraz elementów zapewniających prawidłową pracę instalacji. Należy dobrać kocioł kondensacyjny, stojący o mocy maksymalnej 69,9 kW, a nie mniej niż 66 kW dla parametrów pracy kotła 80/60oC zasilania/powrotu czynnika grzewczego. Kocioł z zamkniętą komorą spalania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu 2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Grodzisku Wlkp. nr 09 9063 0008 0030 0000 1108 0008. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – sekretariat. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące zał. nr 4 do SIWZ b) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. c) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach