Przetargi.pl
Remont kotłowni w Gimnazjum Publicznym nr 2 w Ząbkowicach Śląskich

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni w Gimnazjum Publicznym nr 2 w Ząbkowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Remont kotłowni w Gimnazjum Publicznym nr 2 w Ząbkowicach Śląskich. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kotłowni na paliwo stałe, umieszczonej w piwnicy budynku Gimnazjum Publicznego nr 2 przy ul. Pl. Marii Skłodowskiej - Curie w Ząbkowicach Śląskich. 2.2. Zakres prac obejmuje: a) Wyburzenie otworów pod kanały wentylacyjne, montaż zaprojektowanych kotłów. b) Demontaż istniejących kotłów na paliwo stałe wraz z armaturą odcinającą, zestawem pomp obiegowych i częścią instalacji w kotłowni. c) Wyburzenie istniejących drzwi i okna wychodzących na podwórze z kotłowni. d) Wstawienie nowych drzwi i okna od strony podwórza o odporności ogniowej EI 60 min. e) Rozebranie drzwi wewnętrznych wraz z futryną prowadzących do kotłowni i ich montaż po wprowadzeniu kotłów. f) Wykonanie otworu w posadzce na studzienkę schładzającą. g) Wyburzenie istniejącej zabudowy czopuchów. h) Wykonanie posadzki z odpowiednim spadkiem w stronę studzienki schładzającej. i) Wykonanie fundamentu ponad posadzki dla osadzenia kotłów na paliwo stałe. j) Montaż armatury grzejnej ( kotły, zasobniki c .w. u.) w pomieszczeniu kotłowni. k) Montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej, odcinającej oraz napędowej. l) Montaż instalacji elektrycznej wraz z okablowaniem, sterownikami i czujnikami. 3. Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi integralną część SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych do n/n SIWZ lub na stronie www.zabkowiceslaskie.pl : a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót b) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c) Dokumentacja projektowa. d) Rysunki e) Przedmiar 7. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421620002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach