Przetargi.pl
Remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 386 76 10 , fax. 0-52 386 76 13
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Dąbrowskiego 46 46
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 386 76 10, fax. 0-52 386 76 13
    REGON: 09251274800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupnaklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią. 2. Wykonawca przyjmując do wykonania roboty zobowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, wykorzystując posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową - stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z normami państwowymi i obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 7 grudnia 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, na którą składa się: a. Projekt budowlany, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR), c. Przedmiary robót. 4. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wszelkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 20:00. Szczególnych uzgodnień z Zamawiającym wymagają roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, roboty pylące, hałaśliwe oraz drażniące zmysł węchu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach remontowanych. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił harmonogram robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. Harmonogram ma w szczególności uwzględnić kolejność wykonywanych prac oraz powyższe uwarunkowania. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o realizacji prac wynikających z harmonogramu. 5. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego § 4 ust. 3 określa: Jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. UWAGA! W niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest traktowany jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej, z tym że Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiarami robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupnaklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach