Przetargi.pl
Remont kotłowni gazowej po powodzi w Szkole Podstawowej w Łapanowie

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 014 6853900
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 014 6853900
    REGON: 00054552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kotłowni gazowej po powodzi w Szkole Podstawowej w Łapanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    demontaż kotłów gazowych, instalacji i urządzeń, wbudowanie podwójnego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji gazowej i elektrycznej, roboty ogólnobudowlane ( malarskie, posadzkowe, okładziny ścian, roboty murarskie,tynki)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. V SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej , doświadczenia, potencjału technicznego i osób uprawnionych do wykonania zamówienia mogą spełniać wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na załączonym formularzu stanowiącym zał. Nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli dotyczy. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art.. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót tj. w okresie od 19.10.2004r do 18.10.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów / referencji / potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / wartość wykonanych robót nie może być mniejsza niż kwota zaoferowana w złożonej ofercie./ - Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa w zakresie budowy dróg. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia w/w osób oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość ofertowa przedmiotowego zamówienia. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną