Przetargi.pl
Remont korytarzy oraz pomieszczeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy oraz pomieszczeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu korytarza na parterze i na drugim piętrze oraz w pomieszczeniu Skarbnika i Sekretarz w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu. 2. Zakres prac do wykonania w trakcie remontu obejmuje m.in.: a) rozebranie posadzek z płytek, b) gruntowanie powierzchni, c) wykonanie wylewek samopoziomujących, d) wykonanie stelażu pod płyty g-k, e) przykręcenie płyt g-k do stelażu, f) gipsowanie, g) wykonanie tynków elewacyjnych z betonu architektonicznego, h) wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – panele winylowe o gr. całkowitej 5 mm, i) renowacja drzwi wraz z futrynami, j) wykonanie ścianek działowych z płyt g-k, k) demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd elektrycznych, l) wykucie otworów w ścianach, m) uzupełnianie ścianek, n) zatopienie siatki w kleju, o) wywiezienie gruzu, p) malowanie. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Przed złożeniem oferty umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Osoba do kontaktu: Grzegorz Gruk Tel. 32 67 09 726. 5. W przypadku zastosowania w załączonej do SIWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia - zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp - jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty niezbędne certyfikaty, aprobaty techniczne, karty techniczne itp. dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż stanowią one produkty równoważne do opisanych przez Zamawiającego. 6. W przypadku w załączonej do SIWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza - zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp. - rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty - zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach